MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu za apr 27, 2024 1:37 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Il est tres gentile!!
BerichtGeplaatst: za okt 28, 2006 8:51 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Dat was de tweede keer binnen 24 uur dat een franse vrouw van Hercule zei: dat hij zo buitengewoon vriendelijk is. En ik kan het alleen maar volmondig beamen, na deze week.  :):)
We zijn net terug van een week vakantie Pyreneeën. Ik heb bijna elke dag gereden op Hercule en het was gewoon geweldig! Hij is nog steeds iets te mager maar wel al heel goed bijgekomen. Hij was zeer vrolijk en voorwaarts onder het rijden en super aanhankelijk. Hinneken als hij me zag, gelijk komen, nog even komen kroelen na het rijden voordat hij weer terug ging naar de kudde en onder het rijden was hij super voorwaarts. Superlatieven komen te kort om te beschrijven hoe het is om op je eigen paard te rijden in de Pyreneeën. Zeker als die er zelf zo'n plezier aan beleefd.
Met mijn partner ook nog een stap buitenrit gedaan. Hij reed op Malaga: een kleine dikke Merens merrie met het hart op de juiste plek. Zo braaf, maar één keer probeerde ze langs Hercule te komen. Die stak daar nog gauw zijn hoofd voor, zodat de dame niet langs kon komen. Alleen met twee merensen kun je met een onervaren iemand buiten gaan rijden. We zijn 1 1/2 uur weggeweest en we hebben genoten. En mijn partner? Die is ook aangestoken door het Merens virus en gaat les nemen zodat we de volgende keer kunnen draven en galopperen.
Tja en zo hebben we weer afscheid moeten nemen van Annebel, Wilco, de kinderen en Hercule en van .... Ze zal zelf wel de naam verklappen van de leuke pub.
Annebel heeft er weer voor gezorgd dat deze week onvergetelijk werd door alle fijne buitenritten die ze met mij (en anderen) gereden heeft. :)) :)) :))


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 29, 2006 9:38 am 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Nou geweldig zeg, lijkt me ook echt zo gaaf om in de pyreneeen te rijden, ik kan me voorstellen dat de paarden daar veel plezier aan beleven.

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 29, 2006 8:25 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 29, 2006 12:34 am
Berichten: 607
Woonplaats: zwolle
Leuk, en grappig om te lezen. Ik ben nu 1 keer in de pyreneen geweest en gelijk smoorverliefd. Op het landschap, de paarden, alles.
Maar ook om het verhaal over niet-paardrijdende-partners. Ook mijn vriend heeft nu toch zijn eerste rijlessen gehad, hij wil de volgende keer in de Pyreneen ook meerijden. En hij is dol op Paris, en zo klopt alles weer.
Succes met de lessen en veel plezier samen met de paarden.

_________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 50 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling