MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 8:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: lekker weertje
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2008 9:32 pm 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do okt 19, 2006 2:28 pm
Berichten: 419
Woonplaats: Eben Emael
Na een hele tijd ben ik weer eens op het forum. Mijn modem was, zeg maar, op hol geslagen en nu gaat het wel weer.
Met Sauvage en Chanty gaat alles heel goed. De ijslanders zijn verhuisd en de dames moeten het nu zonder de heren doen. Wel jammer hoor want ik had het idee dat een paar ruinen in de kudde goed was. Chanty staat elke dag aan het hek te kijken. Misschien zoekt ze haar leider want voorheen deed ze dit niet. Met het lekkere weer van vandaag hebben we ene korte wandeling gemaakt. Ik ben nog snipverkouden maar ik moest er even uit.
De dames waren zeer verrast want ook zij hadden al weken lang niets meer gedaan. Chanty hooguit een uurtje of drie maar Sauvage heeft echt een rust periode gehad. Ze waren allebei echter superbraaf en Sauvage is enorm gegroeid.
Het was heerlijk weer en we hebben weer genoten. Weer even iets anders dan hooi voeren en mest uit de wei scheppen.
Ik heb voor Chanty een Australian Stockzadel en dat zit super. Daarbij heeft ze een zelfde kleur bitloos hoofdstel en ze ziet er dan echt cool uit.
Het gaat heel goed maar ik heb haar wel altijd vast via een halstertouw want ze is echt een tank.
Mijn dochter is echt niet sterk genoeg voor haar. Maandag krijgen we er een ponytje bij voor haar die zolang bij ons komt. Haar baasje is bevallen en heeft voorlopig haar handen vol aan haar bay. Ze vond het geweldig dat haar ponytje zolang bij ons wat meer aandacht gaat krijgen.
Dus maandag komt er weer een merrietje bij. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.

_________________
Sauvage en Sauteuse (Chanty)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling