[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
MerensForum.nl • Toon onderwerp - Bibi

MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu di apr 16, 2024 3:49 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bibi
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 4:42 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Nou daar ga ik dan...mijn eerste verslagje.
Gisteren was natuurlijk mijn allereerste volle dag, als eigenaresse van mijn prachtige Bibi. De andere van de stal kwamen haar natuurlijk bewonderen, en riepen Ohh en Ahh..logisch! Je hebt natuurlijk verschil tussen een zwart paard of pony en een Mérens...laten we eerlijk zijn! ;)
Ze is echt de rust zelve in haar stal, ik heb haar heerlijk eerst gepoetst, want dat is flink nodig, met haar 'winterjasje' aan.
Ook had ik al een afspraak gemaakt met de hoefsmit, om haar hoefjes eens na te lopen, en vooral om te kijken of er geen 'rottigheid'' onder zat, gelukkig was dit niet het geval.
Daarna haar eerste rondje op het terrein, het is per slot van rekening allemaal nieuw, nieuwe paarden, nieuwe geluiden en vooral nieuwe luchtjes.
Buiten zijn ze op hun mooist..haar prachtige manen woeien alle kanten op, het zonnetje scheen op haar glimmende zwarte vacht!
Dapper liep ze met me mee, af en toe eens vreemd kijken van wapperend plastic, maar al snel vond ze dit alles gewoon. Haar met frisse tegenmoed weer op stal gezet, lekker kuil gegeven, waar ze heerlijk van geniet. Maar even met tegenzin met rust gelaten, om een uurtje later haar weer eruit te halen, om haar de binnenbak te laten zien..
Dat was toch even vreemd..spiegels?! Ze was er van overtuigd dat het Mariska was, een gehinnik van jewelste! Ik moest er zo om lachen, het leek wel alsof ze de baard in de keel had! Maar na een minuutje of tien keek ze er al niet meer van op..Zo hebben we een tijdje gelopen, en ze raakte steeds meer op haar gemak, het was haar allemaal om het even.
Het liefst wil ik gelijk de hort op...maar ik hou me in..laat haar maar eerst wennen..ik denk dat dit het beste is.

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Laatst bijgewerkt door Emilie op do mei 29, 2008 5:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2008 7:17 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Super leuk zeg, dat je nu ook je eigen mérens hebt :D

Wat zijn 't toch ook fijne paardjes hé, oh dit wordt m'n nieuwe huis "prima!" haha

Moeilijk dan hé om je in te houden, kan me heel goed voorstellen dat je het liefst iedere minuut met haar wilt doorbrengen. Heel veel plezier met haar,

enne foto's maken hé :D

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: di feb 26, 2008 8:24 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di mei 16, 2006 9:06 am
Berichten: 144
Woonplaats: kruisland
zo te horen pak je het prima aan, alleen is lastig he, jezelf inhouden :D ken dat. wij allemaal hier denk ik. we zijn zekers zeer beneiuwd naar foto's en alle verhalen die je meemaakt. veel plezier met je paardje

_________________
groetjes chantal en een kopstoot van rocaille


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: di feb 26, 2008 9:26 am 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jul 27, 2005 11:22 pm
Berichten: 283
Woonplaats: Dreischor
Ik ben erg benieuwd of Bibi overdag naar buiten mag op de manege. En wat ze eigenlijk voorheen gewend was. Renske kwam toen we haar gekocht hadden ook eerst op een manege, maar toen het winter werd mochten de paarden niet meer op de wei. Gelukkig maakten ze toen voor Renske een uitzondering omdat een Merens een buitenpaard is. Snel daarna hadden we zelf een weilandje in de buurt ter beschikking zodat we haar daar overdag konden zetten zonder schele ogen te krijgen op de manege. Op de manege mankeerde ze in het begin wel eens wat en dol op de andere paarden was ze absoluut niet (maar dat is typisch Renske, die sluit heel selectief vriendschap!) en nu ze 's winters dag en nacht in een kudde staat, mankeert ze niets. 's Zomers is die wei gesloten en staat Renske ergens anders dicht bij huis op 2 verschillende weilandjes (om de beurt natuurlijk) en 's nachts op stal omdat ze dan alleen is. Zijn er Merens die in de winter altijd op stal staan en daar tegen kunnen?
Emilie, ik herinner me nog goed de opwinding van het begin met Renske, maar mij werd geleerd om rustig aan te doen voor haar, en ik vond lopen met haar en grondoefeningen doen ook al heel spannend. Maar jij bent al langer gewend aan paarden en voor mij was alles helemaal nieuw, dus ik moest zelf ook eerst veel leren! Heel veel geluk met Bibi!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: di feb 26, 2008 10:12 am 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 03, 2005 10:18 pm
Berichten: 362
Woonplaats: almere
gefeliciteerd :D

ik hoop dat jullie veel plezier met Bibi gaan hebben. kan mij voorstellen dat je meteen de hort op wilt, zo'n gevoel zou ik ook hebben haha ;)

wel foto's maken!!! :roll:

_________________
B+13, L1+10, L2+10 januari M1 !!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: di feb 26, 2008 7:25 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Dank jullie!
Maar wat wordt je er onzeker van! Ik merk dat ik op elk liflafje let..Zit ze aan haar buik...heeft ze koliek?! Morrelt ze met haar bit?! Is haar gebit wel oké!?
Het is wel een heerlijk gevoel als je merkt dat ze goed op je reageert, dat als ik buiten loopt, waar ze nog veel moet verkennen, ze na 10 min zich overgeeft aan me..Ze stopt wanneer ik stop, ze gaat voorwaarts als ik ga lopen..Het verbaast me gewoon!
Gelukkig komt van de week mijn collegaatje kijken, zij heeft een aantal paarden gehad, ik hoop dat zij bevestigd dat ik het goed doe.. En ik hoop dat ze me ook geode tips kan geven.
De stalling waar Bibi staats heeft veel weidegang, als 'straks' de kudde naar buiten gaat, hoop ik inderdaad dat ze meekan. Verder behandel ik haar niet als een chihuaha..geen dekentjes enz..Ik hoop dat dat zo kan blijven!

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: wo feb 27, 2008 12:47 am 
Offline
starter
starter

Geregistreerd: za mei 28, 2005 7:33 pm
Berichten: 75
Hoi,

Gefeliciteerd met Bibi. Een collega van je staat bij mij op de manege. Wij hebben Lordi de afgelopen twee jaar op een manege gestald. Daar zit geen weidegang bij. Hij had een mooie ruime buitenbox. Hij heeft nooit een deken op, is niet geschoren. Ik reed gewoon in de lessen. Daar kwam hij dan kletsnat uit. Als je hem dan goed op adem stapt en niet op de tocht zet is er weinig aan de hand. Ik liet hem dan ook altijd rollen na het rijden. Hij heeft eigenlijk nooit wat. Nu na twee jaar manege gaat hij weer lekker naar huis. Daar kan hij wel elke dag naar buiten.

groet Hester

_________________
Lordi d'en Garcie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2008 1:22 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Hai Emilie,
Begrijp ik het goed (uit stukje voorstellen van Wim & Linda) dat de vader Soulhel, de hengst Soulhel is die jaren bij Volbeda stond en een paar jaar geleden overleden is? Als dat zo is, ben ik nog nieuwsgieriger geworden naar Bibi. Soulhel vond ik namelijk een zeer vriendelijke hengst die goed kon strekken. Mooi uiterlijk en een mooi karakter, mooi koppie erop met goede gangen. Hercule (mijn paard) en Soulhel waren namelijk "partners' toen we indertijd met 6 of 8-tal kür op muziek deden oefenen, dus ik ken hem goed. Vond het een zeer fijn paard en wij binnen de familie waren dan ook oprecht bedroefd toen we hoorden dat hij dood was. De achternaam van Soulhel weet ik niet, maar Annelies zal dit wel weten. :roll:

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2008 3:27 pm 
Offline
Stamboekkantoor
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 15, 2004 10:50 pm
Berichten: 662
Woonplaats: Brummen
Nee, nee, de vader is Ebahi de Raulet. De handelaar had foutje gemaakt.
Ebahi is zoals je weet de zoon van Soulhel la Fajole


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: vr feb 29, 2008 12:09 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Ik moet wel lachen, om die vaders, grootvaders..Het klinkt allemaal goed, gelukkig. Ik kan me nu indenken hoe het was toen wij 'vol' in de hondensport zaten, en mensen ons dan vol verbazing aankeken, over de bloedlijnen etc.
Maar goed, vanmorgen weer lekker naar m'n meisje geweest, haar opgezadeld voor de tweede keer. De eerste keer ging ik gewoon op haar zitten, ze vind het allemaal brst, maar lopen hooo maar! Vanmorgen weer proberen, ik heb geen haast..en ze stapte! Dappere Dodo is het toch! Rustig een paar rondjes gemaakt, afgestapt en haar weer lekker op stal gezet. Ik ben expres niet langer gaan rijden, ik moet stoppen als het goed gaat, heb ik zo het idee, dat is dan een prettige ervaring, en dat is dan weer mooi meegenomen.
Ze 'plakt' ook niet meer tegen me aan als we buiten lopen, ze wandelt heel ontspannen met me mee.
Het is per slot van rekening nogal niets..je wordt van je beste vriendinnetje gehaald, op een vreemde plek gedropt..En je moet ineens allemaal dingen doen die je helemaal niet gewend bent...

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: wo maart 05, 2008 6:24 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Even een update:
Gisteren heeft Bibi voor het eerst buiten in de paddock gelopen, die is gelukkig erg ruim. Omdat ik geen idee had hoe zij op andere paarden zou reageren, en andersom, heb ik haar alleen erin gezet, er stond gelukkig in de aangrenzende paddock nog een paardje.
Ze vond het geloof ik wel leuk, maar wilde in eerste instantie niet bij mij weg. Toen ben ik even weggelopen, en mijn schoondochter is bij haar gebleven, om te kijken hoe ze zou reageren. Alles ging goed, en ze kreeg er 'lucht' van dat de ruimte voor haar was, en ze ging even heerlijk galopperen, en bokjes maken.
Daarna ben ik met haar naar de binnenbak gegaan, om nog even 'te rijden'. Aangezien ze altijd voor de kar heeft gelopen, begrijpt ze de knopjes nog niet, of ik heb ze nog niet gevonden..Maar t is een beetje een 'ongeleid projeçtiel', ze loopt en draaft, maar laat zich niet 'sturen'. gelukkig zit ik vol geduld, ik heb geen haast, na 35jr wachten..
Dus heb ik een afspraak gemaakt met iemand die ons gaat begeleiden, want zomaar wat aanrommelen, zie ik niet zitten.
Ik ga elke dag met haar de bak in om te wennen aan alles, en eigenlijk deert het 'madame' allemaal niet zo...zolang ik maar bij haar bent, wat mij dan wel weer een prettig gevoel geeft. Gisteravond was het toevallig erg druk in de bak, en daar ston ze even raar van te kijken, naar dat is dan ook zo weer over.
Ze is heel braaf op stal, iedereen geeft complimentjes over haar voorbeeldige gedrag!

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: wo maart 05, 2008 6:51 pm 
Offline

Geregistreerd: wo okt 10, 2007 1:02 pm
Berichten: 24
Woonplaats: België
Dag Emilie,

leuk om te lezen hoeveel plezier je beleeft, en hoe trots je bent :) En dat kan ik begrijpen, ben zelf ook zo een beetje, zelfs nu mijn zwarte (keikoppige) parel al goed negen maanden in de manege staat.
Zo'n complimentjes doen inderdaad veel deugd, maar blijkbaar is jouw Bibi rustiger dan mijn bol... als ik haar poets of ze laat loslopen in de paddock, krijg ik telkens complimenten van 'ooooo ze is toch mooi' of 'oooooo zo'n lief kopke'... maar de manège-houder noemt haar "de beer" :roll: Ze eist dat zij eerst bediend wordt, zowel wat hooi, stro als voeder betreft :D
En een vriendin heeft een beet in haar schouder gekregen omdat ze het gewaagd heeft voorbij Opaline haar stal te komen, zonder haar de "vereiste" aandacht te geven... madame heeft ster-allures vrees ik :?

Alleszins veel succes en plezier toegewenst !

groetjes
Tania


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: za maart 08, 2008 9:55 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Daar ben ik weer...
Donderdag heeft Bibi haar eerste longeerles gekregen. Ingrid, diegene die mij gaat begeleiden, zei al dat dit iets is wat ze of heel lang geleden heeft gedaan, of bijzonder weinig.
We gaan met haar dus vanaf het begin beginnen! Dat is natuurlijk wel heel leuk, dan heb je het echt zelf gedaan. Omdat ze zo ontzettend braaf is, is ze makkelijk te kneden, vertelde Ingrid. Weer trots...!!
Maar ik stond echt met een mond vol tanden, hoe ze is veranderd...nog rusiger, nog liever..wat al bijna niet kan! Omdat er natuurlijk zo weinig met Bibi is gedaan, moest ze haar ei kwijt, en daar is ze echt van opgeknapt! Nu reageerd ze echt nergens meer op, niets boeit haar meer wat er om haar heen gebeurd..Dendert er een enorme Fries, losgelagen achter haar langs, ze kijkt eens om, en vraagt zich af waar ie zich zo druk om maakt..ik kan gewoon verder, met mijn poetswerk. Eerder zou ze er nog aanstoot aan hebben gegeven..Ze is echt zo rustig in dat bolletje.
Ze geeft nu drie lessen gehad, en volgende week ga ik erop, Ingrid zegt dat dit makkelijk kan..
Gelukkig dat ik haar gevonden hebt, ze rijdt Intermediar(geen idee wat het is..) en ze legt alles dubbel en dwars uit!

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: zo maart 09, 2008 11:11 am 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Leuk Emilie je verhalen over Bibi. En wat fijn dat ze zo relaxed is.....daar is ze natuurlijk ook een merens voor maar als het dan ook zo uitpakt is het extra fijn. Wat gelukkig voor je dat Ingrid zo'n goede instructrice is.
Intermediair is volgens mij de klasse onder Grand Prix. Dus heel hoog. Komt helemaal goed met jou en Bibi of anders gezegd het is al helemaal goed en wordt alleen nog beter. Proficiat met je goede aanwinst!

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: di maart 18, 2008 8:09 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Een up-datetje:
We zijn keihard aan het werk gegaan met het longeren, en dat doet ze keigoed! Stap, drafff, galop..en weer terug, het gaat prima!
Afgelopen zaterdag zijn we voor het eerst echt onder het zadel gegaan, tenminste...Sam, mijn schoondochter dan, want dat vond Ingrid een veiliger idee, omdat Sam nu eenmaal flexibeler is dan ik..Stel dat er iets mocht gebeuren, kan zij het makkelijk 'hendelen'..Dus er wordt geen risico genomen.
Maar het ging wonderlijk goed! Het was erg leuk, ik had haar eerst even moe gelongeerd en toen zijn we de binnenbak ingegaan, daar reed ook Heros, en in plaats van, dat Bibi keurig naar binnen stapt...nam ze een enorme sprong! Er werd natuurlijk smakelijk gelachen..!
Maar goed, Sam erop, longeerlijn eraan, en daar ging ze..Met de stem en terwijl de beenhulpen geven, en ze reageerde echt goed!
Op een gegeven moment ging ze los, maar van de hoefslag heeft ze natuurlijk nog nooit gehoord, dat was even 'dwingen', maar ze pikte het..
Gisteravond zijn we weer gegaan, toen waren er nog andere paardjes aan het rijden, en ook nu weer ging het als een zonnetje! Stap, draf het gaat heel goed. Van de week nog 'even een galopje'en dan ben ik echt aan de beurt!
Ik kijk er enorm naar uit!

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling