MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 1:38 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ramos goes cabrio!
BerichtGeplaatst: zo maart 09, 2008 4:58 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 2:38 pm
Berichten: 104
Woonplaats: Baal, België
Zaterdag gingen wij de mest van de voorbije maand wegvoeren. Hiervoor gebruiken we een gewone open aanhangwagen. Nu ligt de mestvaalt helemaal achter de paddock. Aangezien de ingang nogal smal is, had ik de aanhangwagen met de hand de paddock ingeduwd en stond ik met de dissel in de hand te wachten op Linda die met de wagen achterwaarts de paddock inreed. Ineens schoot de dissel de lucht in. Ramos was namelijk langs achter komen kijken en vond niet beter dan gewoon op de aanhanger te stappen. Waarschijnlijk had hij zin in een stapje in de wereld en bij gebrek aan echte paardenaanhanger (of omdat het mooi weer was, wie weet :D ) hoopte hij waarschijnlijk zo toch nog eens ergens te komen. Nu zou je denken dat als dat ding ineens beweegt als hij eropstapt dat hij zou schrikken en achteruit stappen ... niks van. Eens snuffelen en proberen nog hoger te klimmen.
Van een koele kikker gesproken. :D Alleen jammer dat ik mijn fototoestel niet bij de hand had.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ramos goes cabrio!
BerichtGeplaatst: zo maart 09, 2008 9:50 pm 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do okt 19, 2006 2:28 pm
Berichten: 419
Woonplaats: Eben Emael
Nou Wim, wat een coole kikker, die Ramos! Eigenlijk geweldig dat hij zoiets doet, misschien vor je aanhanger minder :D .
Ja jammer dat je dat niet op foto hebt kunnen vastleggen dat was iets moois geworden.

_________________
Sauvage en Sauteuse (Chanty)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ramos goes cabrio!
BerichtGeplaatst: ma maart 10, 2008 7:31 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Oh geweldig *ligt helemaal dubbel* :D , echt weer zo'n actie voor een mérens. Quinoa zou dat ook zo doen, en dan vaak die uitdrukking op hun gezicht, onvergetelijk.
Ja altijd hé, dat je op zulke momenten niet echt aan een foto toestel denkt :roll: ;)

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ramos goes cabrio!
BerichtGeplaatst: wo maart 12, 2008 10:17 pm 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do okt 19, 2006 2:28 pm
Berichten: 419
Woonplaats: Eben Emael
Ja van de zomer was ik bezig een schuilstal op te zetten in de winterwei. Omdat hij demontabel moet zijn, eigenaar wei wilde geen echte houten schuilstal, hebben we een soort metalen golfplaten gebruikt. Enkele platen lagen op de grond in de wei. Sauvage rook er niet alleen aan maar moest er ook zonodig overheen lopen met als gevolg, enkele deuken :roll: . Het kabaal dat ze hiermee veroorzaakte deerde haar totaal niet. :evil:
Ze maakte er zelfs een spelletje van om over alle platen heen te willen lopen. Ik heb ze uiteindelijk maar recht gezet en toen ging ze maar weer eten....
Als ik mest in de wei aan het scheppen ben duwt ze altijd mijn kruiwagen omver. Ze is echt zo speels. Ik moet er gelukkig vaak om lachen..

_________________
Sauvage en Sauteuse (Chanty)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling