MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 11:45 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jun 21, 2008 7:47 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Vandaag voor de tweede keer buiten gereden met meisje Frederique. Frederique die zo'n beetje alle KWPN-ers rijdt bij ons op stal en voor een maand geleden nog nooit een Merens had gezien, reed mee naar buiten. Zij op Polie ik op Hercule die toch wel een beetje jalours aan het worden was, dat ik altijd op Polie ging en Jef de beginner op hem.
De eerste keer keek Frederique haar ogen uit, waar we met de paardjes allemaal reden; kleine paadjes, over heuveltjes, door een slootje, langs de weg, over het weiland, rakelings langs de wortels van een omgevallen boom en dat alles kwiek en onverstoorbaar. Vandaag de paardjes eens echt laten gaan, zo hard als ze konden. Even afreageren van twee dagen niets doen. Beiden zijn zeer voorwaarts, braaf en kunnen goed knallen (Hercule moest natuurlijk weer eens een echte bok geven, het varken). Op het einde zei Frederique: "Mijn paard en veel KWPN-ers zouden hier allemaal toch wel veel moeite mee hebben, de Merens is zo kittig en voorwaarts omdat ze zo compact gebouwd zijn!".
Zelf heb ik ook altijd super op een KWPN-er buiten gereden, dus ik ben het niet helemaal met haar eens, maar ik vond het zo grappig omdat wij regelmatig mopperen op deze site over de niet voorwaartsheid van de Merens en hoe dat op te lossen, dat ik het een groot grappig compliment vind voor het ras en het hier even neer moest zetten.

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling