MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 5:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: "Mams" op bezoek
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 3:57 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Vandaag heerlijk buiten gereden met de paarden. We hadden bijzonder bezoek, namelijk Nicole (fokker van Hercule) zag na jaren haar ventje weer terug en nog beter, ze heeft hem uren gereden buiten in het bos. Altijd dacht ik, dat ik niet flauw met de paarden was, maar ik leg het af tegen Nicole. We vertrokken met redelijk weer en zouden in het Surrae bos gaan rijden. Jos en Jef (onze mannen) vingen ons op fotogenieke plekken op voor fotosessies. Erg leuk en gezellig.
In het Surrae bos aangekomen betrok de lucht en we besloten om in volle sjas naar het restaurant bij de manege Vijf Eiken te rijden. Goed getimed want we kwamen net op tijd aan. De mannen volgden wat later want ze hadden ons gemist :roll: Allemaal onder het afdak zaten we (lekker droog) en de paarden die altijd buiten staan, stonden goed nat te worden. De weergoden waren ons goed gezind want na een tijd konden we droog vertrekken en hielden we het droog. Een voordeel van de plens was wel een leeg bos en paarden die er zeer veel zin in hadden. Dat werd dus de grote ronde langs en door het natuurgebied. Bij de plas Surrae aangekomen wees ik Nicole waar we een eindje verder waarschijnlijk goed het water in konden gaan. Nicole had een beter plan en zei: “hier kan het ook, en glibberde zo met Hercule naar beneden en stond in het water”. Hercule glom van plezier. “Kom maar Polie, is niet eng, riep Nicole”……………waarop ik zei: “eh………Nicole, Polie vindt het niet eng maar ikke wel”. Gelijk werd ik het water “ingepamperd” en tot mijn grote verrassing en kick heb ik het gedurfd om samen met Nicole en later alleen via de hogere kant het water integlibberen en door het water te stappen en draven met Polie……..Knieën op het zadel want het was wel diep, maar het ging super :D Vervolgens hebben we de paarden helemaal laten gaan zo hard en lang als wij en zij wilden……….en geloof me dat was erg hard en lang………alle vier vonden we het geweldig!
Nicole het was een hele leuke en gezellige dag en voor de paarden en voor mij was het leuk en goed dat we ons een keer helemaal konden uitleven. Ik heb weer geleerd van je. ;)

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "Mams" op bezoek
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 8:56 pm 
Offline
starter
starter

Geregistreerd: vr okt 05, 2007 7:54 pm
Berichten: 53
:roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "Mams" op bezoek
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 9:02 pm 
Offline
starter
starter

Geregistreerd: vr okt 05, 2007 7:54 pm
Berichten: 53
Mams op bezoek


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "Mams" op bezoek
BerichtGeplaatst: di jul 22, 2008 8:50 am 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Wat een leuk verhaal zeg, ik zie het al helemaal voor me. Zeker met het water haha ;)

Maar wat een leuk stel zo op de foto's, je ziet echt dat Hercule de relaxedheid zelve is en dat polie nog veel om zich heen kijkt. Echt een prachtig stel paarden zijn het :D

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "Mams" op bezoek
BerichtGeplaatst: di jul 22, 2008 10:16 pm 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 01, 2006 6:20 pm
Berichten: 358
Woonplaats: Breda
Ondanks de regen hebben jullie volgens mij een hele leuke/gezellige rit achter de rug! Wat blijft die Hercule een knappe vent zeg!!
En Polie erbij maakt het stel helemaal compleet!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "Mams" op bezoek
BerichtGeplaatst: wo jul 23, 2008 12:02 am 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do okt 19, 2006 2:28 pm
Berichten: 419
Woonplaats: Eben Emael
Ik was toevallig gisteren bij Nicole op bezoek en zij vertelde jouw verhaal. Dat was erg leuk om te horen hoe dat was gegaan.
Ik heb Unite en haar andere paarden eens van dichtbij kunnen bekijken. Erg mooi allemaal....
We gaan zeker nog een keertje langs...

_________________
Sauvage en Sauteuse (Chanty)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "Mams" op bezoek
BerichtGeplaatst: zo jul 27, 2008 6:18 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 18, 2008 5:18 pm
Berichten: 207
wat een grapig verhaal
maar gelukkig hebben jullie het wel droog gehouden

en wat een mooie foto's zeg erbij

groetjes ingrid


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling