MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu vr maart 29, 2024 1:21 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2008 11:33 am 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 03, 2005 10:18 pm
Berichten: 362
Woonplaats: almere
wat blijft het toch een heerlijk paardje, die merens.

afgelopen dagen weer bij pauline geweest om haar een handje te helpen, waarna ik gisteren ook op polie heb mogen rijden. ze wilde weten of de hele kleine probleempjes die zij had met rijden ook bij mij voorkwam. polie is een heel gevoelig paardje, erg groen want het zwalkt door de bak heen, maar ook erg onoplettend. voor mij niet onbekend want ushi kan ook altijd zo lekker om zich heen kijken terwijl ik me stinkende best doe.

tijdje gestapt enzo, en op een gegeven ogenblik, volgde ze mijn hand naar beneden, en werd totaal nagevelijk. pauline gaf aan dat polie ook verkeerd aansprong in de galop, dus heb ik daar een beetje aan gesleuteld, en pauline tips meegeven hoe ze hier het beste mee om kan gaan. pauline gaf zelf al aan dat ze er al een hoop van geleerd had.

en ondanks dat groene bleef ze braaf haar rondje lopen. echt waar, het ras blijft toppie!!!! :)

_________________
B+13, L1+10, L2+10 januari M1 !!!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2008 5:50 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Wat grappig Daphne dat je een stukje op het forum hebt gezet. Dat heb je goed verborgen gehouden. Vanavond dus op Polie gereden. Ik vond het zo jammer dat door het slechte weer jij vanochtend niet kon rijden en ik was bang als ik langer zou wachten de les die ze van je gehad heeft te veel weggezakt zou zijn. Ik heb dus heerlijk gereden. Jouw tips opgevolgt en heel consequent en streng geweest. Ze is altijd al heel nageeflijk maar nu bleef ze ook meer bij de les en kreeg ik meer reactie op het been. Enne na paar keer proberen sprong ze gelijk in de goede galop aan :D Ik heb je tip opgevolgt en me niet in de luren laten leggen en gewoon streng door gegaan. Daphne waneer kom je weer? Ik ben opgelucht dat je me geholpen hebt zodat de kleine probleempjes niet groter zijn geworden. Door mijn fysieke beperking van mijn rug kan ik niet meer zoals vroeger bepaalde dingen eens goed doorpakken. Fijn dat je dit voor mij wilde doen. Bedankt!

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2008 7:13 pm 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do okt 19, 2006 2:28 pm
Berichten: 419
Woonplaats: Eben Emael
Hey Daphne, wat fijn dat je dit hebt kunnen doen. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is sommige dingen op te pakken vooral als je lichaam niet kan. Ik kan daar een beetje over meepraten. Gelukkig kan ik wel veel maar niet meer alles.
Wat een fijne samenwerking.

_________________
Sauvage en Sauteuse (Chanty)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2008 7:19 pm 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 03, 2005 10:18 pm
Berichten: 362
Woonplaats: almere
ja vind het ook heel fijn dat ik haar heb kunnen helpen, merkte gisteren na een tijdje toch echt verbetering. wilde pauline ook helemaal niet naar beneden halen, maar heb wel verteld waar ze aan moest werken en gelukkig snapte ze dat ook, dan is het helemaal fijn om te lezen dat het ook nog enig effect heeft gehad.

het is jammer dat we zo ver van elkaar vandaan wonen, anders had ik polie denk ik wel vaker gereden, maar heb pauline al aangeboden om waneer het nodig is, de pony langs te brengen, of dat ik weer langs kom om te komen sleutelen ;)

ik ken de lichamelijke beperkingen, ik had al last van mijn linkerknie, en sinds mijn glijpartij vorig jaar is mijn rechterknie ook nooit weer goed gekomen. vooral tijdens het springen doet het gewoon gruwelijk veel pijn, dan ben ik (soms helaas) een doorzetter, en rijd door de pijn heen, met als gevolg, dikke knieen en een dag of wat moeilijk lopen. daarom vind ik het ook fijn mensen te kunnen helpen.

_________________
B+13, L1+10, L2+10 januari M1 !!!!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling