MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu vr maart 29, 2024 9:32 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dappere Polie
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2009 6:56 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Het woei heel hard hier in het Brabantse met af en toe een flinke kletter bui. Omdat Hercule een kleine snotneus had besloten Wilma (bijrijder) en ik om in het voorste bosje een rustig ritje te maken. Dus tijd voor schriklesjes. Toen we terug kwamen reden we langs behoorlijk klapperend zeil die over twee bulten veevoer lag. Dus 2 x klapperend zeil en ook wel heftig. :? Dacht Polie. :roll: Niets aan de hand dacht Hercule. Dus Hercule vlak bij de zeilen gezet en hij stond gelijk op rust ;) . Polie stond er naast zo strak als een snaar. Maar ze bleef staan :) . Toen reden we naar het veevoer vijf meter verderop en och het zeil bolde, zwiepte en klapte. :? Dacht Polie. :D Dacht Hercule: "een lekker hapje". Dus hij stapt naar voren en hapt zo in het lekkere koeienvoer. :cry: "Ik durf niet dacht Polie". :roll: "Je durft wel meisje", zei ik en ik gaf lichte druk en met wat pep talk stapte ze heel voorzichtig naar voren. Haar neusgaten wijd opengespert, haar hartje roffelde onder me en haar flanken zwoegden heen en weer. En toen: :D wat een lekker hapje! Dolgelukkig draaide ze zich om en samen gingen de twee merensjes smakkend van de lekkernij naar huis. Is ze dapper of is ze dapper :D ? Beiden paardjes na aankomst verzorgd in de container en beiden hebben nu een regen-wind dekentje op tegen de snotneusjes. Die van Polie is al voorbij die van Hercule vraagt nog wat aandacht.

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Dappere Polie
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2009 7:52 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
OH wat super goed hee van Polie. Toch wel lekker dat je dan een heerlijk coole Hercule erbij hebt hé. Maar inderdaad altijd goede training en nog een lekker hapje kuilvoer is nooit mis :D

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling