MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 11:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Verslag van gisteren.
BerichtGeplaatst: di feb 16, 2010 8:52 am 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jul 27, 2005 11:22 pm
Berichten: 283
Woonplaats: Dreischor
Tussen de middag gingen we samen naar de paarden. Ik had ons fototoestel meegenomen. En ja hoor, ik had geluk. Kiki lag in het hooi! Het was een ontspannen tafereel. I-) Er lag nog een Shetje te slapen en anderen stonden hooi te eten of te dromen zoals Renske. Ik kon leuke foto’s maken van Hugo die bij Kiki in het hooi ging zitten en daarna ging ík bij haar zitten. (Zie Photoshoot). Ze bleef gewoon liggen en snuffelde aan onze jassen want ze rook paardenkoekjes. Renske stond op een afstandje te kijken en negeerde ons daarna. Het blijkt uit reacties van toeschouwers, waaronder paardenkenners, bijzonder dat we zo bij Kiki kunnen gaan zitten en dat zij dan blijft liggen. Zolang kent ze ons nog niet. Voor mij zegt het iets over haar ongecompliceerde en ontspannen karakter. We namen de paarden mee naar huis, ieder met een fiets en een paard er naast. We gaven hen thuis wat muesli. Hugo bracht hen daarna tegelijk, lopend terug naar de wei. Dat is voor hem geen enkel probleem meer. Eerst pakt hij Renske en zet die via het kleine tuinhek buiten de tuin, vast aan de lantaarnpaal. Dan pakt hij Kiki en loopt langs Renske die hij dan mee pakt. Voor het hek bij de wei laat hij Renske even los, die blijft dan gewoon staan of gaat grazen in de berm. Kiki zet hij op de wei en daarna pakt hij Renske. Ze lopen nu ontspannen naast elkaar mee. De eerste weken liep Renske te knarsetanden en met haar oren plat. Dat doet ze nu niet meer. Ik kon in de eerste tijd echt niet geloven dat het ooit zou lukken met de twee paarden samen. Maar nu zien we vooruitgang en zien de ontwikkelingen met goede hoop tegemoet. :)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling