MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 10:10 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: zomerse lange buitenrit
BerichtGeplaatst: vr maart 26, 2010 11:42 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 28, 2008 12:13 am
Berichten: 153
Woonplaats: Son
Afgelopen woensdag was het prachtig weer. Om 10 uur zijn we op pad gegaan. Natuurlijk in de richting waar ik allemaal nieuwe paadjes had gevonden. Ik wist zelf niet dat we hier zo ver konden rijden (Rens is bijna een jaartje zadelmak en nog niet zo ver geweest). Onderweg hebben we staan kijken bij een combinatie met aanhanger die stammetjes aan het laden waren. Het geklapper van alle dingen bij het aardbeienveld was na de 3e x wel gewoon. UIteindelijk zijn we bij het kanaal uitgekomen en een kleine ijzeren brug over gegaan. Dat was wel even spannend zo hol en zo veel lawaai. En ik maar denken..... niet over de railing, niet over de railing. De afvalwagen die voorbij kwam, daar keek hij niet eens meer naar. Net over de brug stond een picknickplekje. Inmiddels hadden we er al 2 uur opzitten en heb ik Rens even pauze gegeven om te grazen en op adem te komen. Konden we meteen naar de boten kijken die voorbij kwamen. Het was zo lekker warm en het uitzicht prachtig. En net op dat moment kwam er een SRV wagentje voorbij waar we wat te drinken en te knabbelen konden kopen. Na de pauze toch maar weer een stukje verder het sluisje over en terug richting huis. Om 15.00 uur waren we terug. Wat een kanjer heb ik toch. B-) . Ben benieuwd of hij vandaag nog moe is als we les hebben, of dat het wel weer kan.

_________________
Rens sinds november voor de koets en sinds december ook bitloos


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 26, 2010 6:43 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Super Natascha, wat een gaaf paard. zou ik op Polie nog niet hoeven te proberen als ze alleen is en die is toch ouder dan Rens. Je hebt wel een koele kikker. Dat wordt heerlijk rijden deze zomer en genieten. Buitenrijden worden de paarden meestal niet zo moe, dus ik denk dat het met je les vandaag wel goed is gekomen.

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 26, 2010 8:51 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Super Natascha,

Heerlijk hé zo genieten met je paardje. Heerlijk dat hij zo relaxed is, dan hoeft niets een obstakel te zijn. Veel rijplezier samen!

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling