MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu zo apr 28, 2024 1:13 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 12, 2004 6:50 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 17, 2003 2:55 pm
Berichten: 564
Woonplaats: Zoetermeer
Vanochtend ging al vroeg de wekker. Gauw aangekleed en naar stal gegaan en Fleur gevoerd. Ondertussen alle spullen klaargelegd en de trailer klaargezet. Toen kwam de auto, en hebben we de trailer aangesloten en Fleur en kiki ingeladen. Ging allemaal super, en om kwart over 7 reden we weg uit Zoetermeer.

Om even voor 9en waren we er, en heb ik me even gemeld bij het secretariaat en mijn nummers opgehaald. We waren nummer 17 & 18! Toen Fleur en Kiki uit de trailer gehaald, en even heen en weer gewandelt om ze even te laten kijken. Nog even een borsteltje over ze heen gehaald, en gewacht op de tijd dat wij zouden moesten.

Dat duurde nog best wel lang, en Kiki werd het wachten een beetje zat. Ze begon een beetje tegen mij aan te hangen, maar bleef verder wel goed staan.
Toen waren wij aan de beurt. Eerst werd Kiki gekeurd. Die stond maar heen en weer te wiebelen en wilde niet lekker stilstaan. Daarna werd Fleur gekeurd, en die ging gelijk op rust staan :n Dus die even wakker geschut, en daarna was ze wel attent.
Daarna mochten we een rondje in stap. Ging allemaal lekker, Kiki wilde dicht bij haar moeder blijven.
Daarna in draf! Hallo hee, wat had ze de pas erin! Ik kon het amper bijbenen en heb de wanden van het bakje ook wel van heeeel dichtbij gezien! Maar ze gedraagde zich wel, ze nam af en toe een sprong.

Toen moesten we weer even wachten, en zijn we even een stukje het bos daar in geweest! Dat vond Kiki reuze intressant, en ik was blij dat er een paar bomen stonden om me aan vast te grijpen!

Daarna mochten we in de bak, en werden we als vierde geplaatst. Fleur werd als 3 de geplaatst.

Resultaat: Fleur 3de met een 1ste premie, en Kiki 4de met een 2de premie!


Vond de de dag helemaal geslaagd! Kiki is een mega ervaring rijker, en alles is gelukkig heel goed gegaan! Vond het ook wel erg stoer klinken door de microfoon, Qui Qui des Fleurs

Foto`s ga ik zo plaatsen!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 12, 2004 8:31 pm 
Offline
starter
starter

Geregistreerd: do jan 01, 2004 9:45 pm
Berichten: 64
Woonplaats: zoetermeer
Het ging echt goed daisy ik heb genoten en was erg blij dat ik jullie nog heb gezien.En alle paarden waren een beetje ongeduldig van het wachten hoor.Ben benieuwd naar de foto´s.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling