MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu zo apr 28, 2024 3:32 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ons freestyle weekend
BerichtGeplaatst: ma okt 25, 2004 8:40 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jun 04, 2004 12:05 am
Berichten: 152
Woonplaats: De Bult
Jizza staat nu net een uurtje op stal na drie dagen trainen bij Emiel Voest.
Ze heeft reuze haar best gedaan, ik ben weer trots op haar. De hindernis baan was op sommige momenten een beetje eng, zoals de wip en het vliegengordijn, maar de schat doet wat ik van haar vraag. Zelf de trailer die thuis een groot probleem oplevert, was nu een peuleschilletje. We hebben ook de bareback uit geprobeert en ook het bitloos rijhalster en het leren bitje. Ik heb voor haar een rijhalster mee genomen omdat ze daar het beste op reageerde. Ze zullen op stal wel weer denken, wat heeft ze nu weer aangeschaft. Ik ben meesteal degene die graag iets anders uitprobeert. Zo ben ik ook de enige op stal di western rijd. Niet dat me dat iets uitmaakt, maar ik wil graag dat mijn paardjes het goed hebben en ik hou van afwisseling, je moet alles een beetje afwisselen om het spannend te houden, en een mening over iets geven kun je het beste als je het zelf hebt uitgeprobeert. Ik merk dat Jizza het wel leuk vind dat ik niet alleen rondjes met haar loop in de bak, en ze leerd snel en graag.
Morgen mag ze weer lekker met de kudde mee het land in en krijgt ze een rust dag, en ik ook.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2004 12:08 pm 
En hoe gaat het nu thuis met de trailer?
Gaat Jizza er nu zonder problemen in?
en vertel eens wat meer over het leren bit: wat zijn de voordelen er van?
Groetjes van een nieuwsgierig aagje :)


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2004 11:26 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jun 04, 2004 12:05 am
Berichten: 152
Woonplaats: De Bult
Ik kom net terug van les en het is wonderbaarlijk goed gegaan, even twijfelt ze of ze het zal doen, en wil ze ven in de trailer ruiken. Dit heb ik toegestaan en daarna weer gevraagd of ze mee wil lopen en tata ze liep er zowaar in. Toeval denk ik nog, maar na de les hetzelfde ritueel, eerst gaat ze even in protest, wil daarna ruiken en voelen en hup ze loopt er in, ze blijft zelfs staan als ik om moet lopen om de stang er achter te doen. Wat een poepie niet! Weer een dag om trots op te zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling