MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu zo apr 28, 2024 1:15 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: trektocht!
BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2006 10:27 pm 
Offline
**
**

Geregistreerd: ma maart 07, 2005 10:16 pm
Berichten: 644
Woonplaats: gaillac-toulza
JA ik mag weer rijden!
No mijn operatie ben ik vorige week weer op het paard gestapt voelde heerlijk na drie weken.
Maak alleen nog maar buitenritjes voor dressuur en springen is het nog wat te vroeg.
Eerst twee dagen lekkr het bos in op Gentle mijn kwpnr en mijn vriendin was hier op vakantie dus die lekker mee op Orion.
Geweldig zowel wij al de paarden genoten het was heerlijk weer en ik
merkte echt dat de päarden het heerlij kvonden eindelijk weer wat te doen.

De derde dag wilde de vriend van mijn vriendin ook wel een s mee dus gingen we naar de stoeterij aangezien ik geen goed ingereden rustige paarden heb staan.

Ottawa een angloarabiertje van drie was net ingerden en erg braaf.
Leuk ik heb hem zien opgroeien en dacht nou die neem ik wel ben benieuwd.
Nou dat had ik dus beter niet kunnen doenb ik zat er nog niet op en ik lag er alweer naast.
Ben behoorlijk hard gevallen en heb al vier dagen last van mijn rug en hoofd....
Het bleek dat alleen Mirjam er nog maar op had gezeten en hij nogal
schrok van iemand anders.
Normaal spring ik er meteen weer op maar ja aangezien na mijn operatie ik niet het risico wilde lopen heb ik maar een merensmerrie uit de wei gevist en lekker zonder zadel een rondje wezen rijden.
Vandaag zijn Mirjam en ik samen met Ottawa bezig geweest en ben ik er opgegaan en was hij na een paar bokken, wat hij bij mirjam nog nooit hads gedaan, redelijk braaf.
Een gevoelig paardje dus was weer de eerste keer in tijden dat ik gevallen was.

Maar goed vandaag ook weer voor het eerst op Orion gereden en die is toch ook wel geweldig hoor de hij zit als een huis hij is nu ook supervoorwaards en heeft ewr veel zin in zo na zijn vakantie.

Maar nu even over het onderwerp dat ik dit stukje heb gegeven±
TREKTOCHT!

Van 1 tm 9 juli ga ik met zeker 7 en misschien wel 9 vriendinnen een trektocht door de pyrenen maken!

Gaaf he we beginnen hier en rijden dan in twee dagen naar Bastide de Serou, waar het officiele merenscentrum is en veel keuringen en wedstrijden van de merens worden gehouden.
Daar maken we dan een trektocht van 4 dagen waarna we weer via een andere route terug naar huis rijden.
Klinkt wel he heb er ook erg veel zin in.
Een vriendin van me uit Toulouse ook een nederlandse liepen al een tijdje te fantaseren over het idee en nu dachten we we vragen gewoon aan wat vriendinnen wat die er van vinden.
Iedereen superenthousiast!
Word me het weekje wel s avonds moeten we natuurlijk wel iemand hebben om de vooraad chocola en wijn aan te vullen....

Nu alleen nog de vraag ga ik op Orion of durf ik Gentle mee te nemen.
Voor Orion heb ik al genoeg gegadigden al mijn vriendinnen die hier zijn geweest en op Orion hebben gereden hebben al gezegd dat ze graag op Orion willen in tegenstelling tot Gentl+e daar gaan ze liever niet op....

Maar ik moet dus wel 10 in goede conditie paarden zorgen.
Dus als er iemand zin heeft om in mei en zeker in juni veel merens te rijden en dan vooral lang en buiten is meer dan van harte welkom om hier te komen rijden!!!!!!!

En weet je wat nou ook het leuke is....als dit weekje me nou goed bevalt dan ga ik het jaar erop een merenstrektocht organiseren vor de liefhebbers want wat is er nou mooier om op een merens door de pyrenen te rijden onder de sterrenhemel te slapen en vooral veel lol te hebben !

Maar goed misschien kom ik na deze week wel zo vermoeit en bezadelpijdt terug dat ik zegh nooit meer!
Ik hou jullie oo de hoogte!

Groetjes Annebel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2006 8:52 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Oh wat onwijs gaaf zeg, zo door de pyreneeen rijden, maar wel heeeeel veeeeel voorwerk inderdaad om die paardjes een goede conditie te laten krijgen.

Nou ook vast wel schrikken even van die val, want waar was je ook alweer aan geopereerd??

Nou succes met alles daar.

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling