MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu di maart 19, 2024 6:43 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 6:48 pm 
Offline

Geregistreerd: di jul 12, 2011 4:40 pm
Berichten: 10
hallo allemaal!!
gewoon omdat het beetje stilletjes is hier een paar leuke foto`s van mijn trots!
Hij heeft een maand geleden op de kliniek gestaan in Wassenaar omdat hij al langere rijd niet zuiver liep.
het was niet consequent, daarvoor was een goed onderzoek wel belangrijk!
Hij heeft er uiteindelijk 4 dagen gestaan! ze hebben gevonden dat hij verkeerd loopt. hierdoor krijgt hij ontstekingen in zijn voeten (middelvoetsbotje) dit had hij aan beide voeten en is hiervoor behandeld! Ze hebben hem toen ingespoten met sterke zuren en ontstekingsremmers. Hij moest een maand op boxrust en 2 maal per dag 3o minuten aan de hand lopen, na 2 weken 1 keer aan de hand en 1 keer onder de man..
Daarna nacontrole in de kliniek! De verandering was super! met speciaal beslag (zool en silicone) liep hij al stukke beter.. helaas nog niethelemaal zoals het hoort dus moeten nu nog een maand op boxrust met een maal per dag rijden waarvan 3 x 3 minuten draven..
Hij blijft nogsteeds zoooo braaf en lief! wel een beetje boos, maar heeft zich al eraan overgegeven!
OOk was hij een beetje te dik hihi! Hij moest dus drastisch aan de lijn! maar we zijn er nog niet.. kliniek zei dat hij nog meer moet afvallen!

hier een foto van dikke james..
Afbeelding

James nu na zijn eerste lijnmaand hihi
Afbeelding

Ik ben afgelopen februari bevallen van een geweldige zoon.. James heeft verschrikkelijk lief voor mij gezorgd in deze periode! wat een geweldige vriend..
Afbeelding

nog geen week na mijn bevalling MOETS ik natuurlijk naar James.. ondanks ik heel ergens anders mee bezig was wilde ik perse naar mijn vriend! hier de eerste ontmoeten..
Afbeelding

Er zijn regelmatig mensen die hun paard verkopen omdat ze geen tijd meer hebben omdat ze een kindje hebben! hier kan ik absoluut inkomen want beide vragen veel tijd! Maar ikzelf ben er achter gekomen dat het ook prima te combineren valt..
Afbeelding

Ik wilde dit graag met jullie delen omdat ik super trots en gelukkig ben met mijn knollie! Nog effe doorzetten voor zijn verstel maar we komen er wel!!

wat een wereldpaard!!
Afbeelding

nou hoop dat jullie het een beetje hebben gevonden iets van ons te lezen..
ik vond het wel leuk om te delen!

lief manon en james


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 10:29 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 13, 2008 8:48 pm
Berichten: 27
Leuke foto's! Vooral die kleine in de kruiwagen!
Stalgenootje van ons heeft ook een kleine, tijdje terug zette ze de wandelwagen voor fabi's neus,
die vond dat wel interessant zo'n baby...en de baby had schik, brabbelen en lachen tegen
fabi. Op een gegeven moment zaten de voetjes van de baby in d'r neusgaten, daar hadden
we echt een foto van moeten hebben. Mooi om te zien dat ze dan ook zo voorzichtig zijn met
die kleintjes...

Knap paard heb je ook!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo aug 25, 2013 9:29 am 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Wat een leuke fijne foto's van jou en je kleine baby. Geweldig dat julile zo genieten en wat jammer van de voetjes van je paard. Blijkbaar heeft hij een goede verpleegster aan je en komt het allemaal weer goed.
Veel plezier jullie allemaal!!

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo aug 25, 2013 12:33 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Wat een ontzettend leuke foto's!
Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent met James en natuurlijk met je kindje, en dat combineren gaat vast helemaal lukken!

Heel veel succes met het herstel van James!

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo aug 25, 2013 1:04 pm 
Offline

Geregistreerd: di jul 12, 2011 4:40 pm
Berichten: 10
dank jullie wel voor de leuke reacties!! wat grappig van die voet in paard zijn neus haha! Ze zijn zeker echt heeel lief voor kinderen! ze weten het precies.. ik kan ook gewoon wandelen met James en de kinderwagen ernaast. hij gaat dat heel voorzichtig effe ruiken bij de kleine, die is het ondertussen zo gewend dat hij ook aleen maar gaat lachen naar James!
En we gaan alles rustig aan opbouwen en allen volgends kliniek advies volgen.. dan kunnen we volgend jaar extra genieten van de strandritjes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 26, 2013 10:39 pm 
Offline
Stamboekkantoor
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 15, 2004 10:50 pm
Berichten: 662
Woonplaats: Brummen
Hallo Manon,

Gefeliciteerd met je zoontje, leuk hoor.
Tja het is waar wat je schrijft, vaak denken de moeders dat er nu helemaal geen tijd meer voor een paard is, maar als je het een beetje kan plannen is het toch wel weer fijn als je wat tijd voor jezelf hebt om lekker even te kunnen rijden.

Veel plezier met je zoontje en paard.
Groetjes,
Annelies Koppel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 20, 2013 8:27 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 28, 2008 12:13 am
Berichten: 153
Woonplaats: Son
Respect voor de personen die toch blijven zorgen voor hun paard en combineren.
Jammer van de voetjes hopelijk is de weg die je vind een oplossing voor jou en je paardje. Tis nooit leuk als ze iets mankeren.
Gefeliciteerd met je kindje. Zal een hele klus zijn om alles te combineren . Leuk dat je dat toch doet.
En foto';s vinden we altijd heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk ,want zoveel Merensen zien we niet.

_________________
Rens sinds november voor de koets en sinds december ook bitloos


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling