MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu za apr 27, 2024 3:26 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo aug 02, 2006 10:01 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 17, 2003 2:55 pm
Berichten: 564
Woonplaats: Zoetermeer
Héél groot. Het gaat allemaal veels te snel. Nog even en dan is hij alweer groot genoeg om zijn mams om te ruilen voor een paar even oude vriendjes! Hij krijgt in het najaar een mooi plekje om nog groter te groeien! :D Het is echt een lekker ding, zo stout maar echt een karakter, dat maakt hem wel leuk! Hij begint ook echt te reageren op zijn naam en komt altijd vrolijk aanlopen als hij je ziet! Zo leuk, fleur komt er dan ook achteraan gewaggeld.

Helaas staat hij nu wel weer alleen op het land. Ciara en haar moeder hebben er wel weer even bijgestaat, maar het is toch goed fout met Ciara haar voetje. Het is toch gebroken en is gaan woekeren met als gevolg Artrose op een leeftijd van 3 maanden oud. Ze moet nu 2 maanden stalrust. Dat is het laatste wat ze voor haar kunnen doen. Als dat niet verbetert dan ziet het er slecht uit.

Dus Sebas moet het nu doen met zijn moeder, helaas voor haar. Nu met het koude weer was hij lekker druk. Wind, regen, geen vriendjes --> Dat betekent GEK DOEN! Met als eindresultaat dus deze foto's!

Zo stonden ze toen ik aankwam, hij had me al gezien!
Afbeelding

En toen ging hij rennen! Springen over onzichtbare stokken, zie jij ze liggen? :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En uiteindelijk is zijn moeder de klos...Gelukkig gaat Fleur zich nou ook verdedigen. Ze hoeft niet alles goed te vinden! }:)
Afbeelding

Afbeelding

Even lekker een handje eten.
Afbeelding

Ze hebben ook een stalletje waar ze kunnen schuilen en daar krijgen ze ook hooi...Met dit weer staan ze er wel vaak, kan hij even lekker droog slapen!
Afbeelding

De muur in de stal geeft alleen een beetje af.. O:)
Afbeelding

Zijn koppie...:+:
Afbeelding

Fleurtje, het is dat ik weet dat ze niet drachtig is, zo'n buik ze heeft!
Afbeelding

En al ben je nog zo groot, melk blijft lekker! :Y)
Afbeelding

Al moet je er best wel even voor bukken.
Afbeelding

Verder gaat alles goed met hem! Wandelen vind hij ook leuk, al zijn die dingen die op die wielen rijden nog wel spannend soms!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 03, 2006 12:20 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za apr 16, 2005 5:37 pm
Berichten: 44
Woonplaats: Heemskerk
Wat een leukerd! Hij wordt idd al groot zeg, wat een verschil :)) Hij heeft wel een ondeugend koppie, zal je soms wel je handen aan vol hebben met wandelen enzo? :p


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 03, 2006 6:14 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Jee hee, wat wordt hij onwijs groot! en wat een ontzettende dondersteen is het haha.

Maar ook mooie brede hals heeft ie zeg, ik kan me voostellen dat fleur er af en toe een punthoofd van krijgt haha.

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 03, 2006 9:50 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 06, 2005 7:49 pm
Berichten: 511
Woonplaats: Utrecht
Leuk weer foto's van Sebas! Hij en Renzo gaan echt steeds meer op elkaar lijken! Ben echt benieuwt hoe ze eruit zien als ze zijn uigegroeid. Ze hebben voor 75% dezelfde ouders. 8-)

Naar welke opfok gaat hij?

Echt heel erg van Ciara! Heel veel succes gewenst met haar!! :(:)

_________________
Kadans mijn grote vriend!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 07, 2006 3:34 pm 
Offline
starter
starter

Geregistreerd: do mei 06, 2004 5:45 pm
Berichten: 82
Woonplaats: Amersfoort
Wow wat een leuk boefje.
Hij is idd al lekker gegroeit. De melk van mams zal hem wel goed doen groeien :D
Hij ziet er echt heel grappig uit
groetjes


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 09, 2006 10:26 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 17, 2003 2:55 pm
Berichten: 564
Woonplaats: Zoetermeer
Hij gaat naar een kennis van een vriendin in Drenthe! Zij gaat haar veulentje daar ook zetten. Een lekker plekje waar hij dag en nacht buiten gaat, ook in de winter, met een ander hengstje, een drachtige merrie en een oudere ruin, ideaal dus! Wel schuilmogelijkheid en met echt bar weer kunnen ze naar binnen! Heb je nog recente foto's van Renzo Lianne? Zag in een ander topic hier dat hij al flink groot is! En ik hoop dat Sebas ook van die manen krijgt!

@ Niessie, met wandelen is hij echt super lief. Omdat mijn bijrijdster door omstandigheden nu niet mij kan helpen met Fleur en Sebas, moest ik dus in mijn eentje wandelen. Eerst vond ik het nogal eng, omdat ik een 60-weg over moet steken. Toen een keer de weg was afgesloten een paar dagen, kon ik goed oefenen, er waren toch geen auto's. Sinsdien loop ik om de dag een blokje om met ze. Lekker door de wijk, kan hij aan alles wennen. Hij is dan echt zo lief, hij wil ook alles ontdekken enzo. Had het niet verwacht hoor, die kleine dondersteen.

Even terugblikken hoor..
Afbeelding
( och wat is hij toch gegroeid!)

En ik had niet verwacht dat deze kromme pootjes...
Afbeelding

Nog zo recht konden worden uit zichzelf! Maar het blijkt wel weer van wel!
Afbeelding


Hij heeft trouwens wel een onwijs groot hoofd. Hij heeft nu met bijna 4 maanden al een ponyhalster om. De veulenhalsters misten een paar cm's!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 10, 2006 12:14 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 06, 2005 7:49 pm
Berichten: 511
Woonplaats: Utrecht
haha, Renzo had ook al heel snel Kadans zijn menhalster om! Recente foto's staan bij Kees op zijn camara. Ik zal ze binnenkort op cd zetten, zodat ik ze ook heb. Ik zet ze dan ook wel op forum.

_________________
Kadans mijn grote vriend!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling