MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 5:40 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: "oefendressuurwedstijd"
BerichtGeplaatst: di mei 13, 2008 7:30 pm 
Offline

Geregistreerd: wo okt 10, 2007 1:02 pm
Berichten: 24
Woonplaats: België
Geen idee of dit hier wel thuis hoort, maar dat zal ik wel horen zeker ? ;)

10 mei was er bij ons op de manège een "oefendressuurwedstrijd". Dus een wedstrijdje, met een echte proef, gejureerd door een echte jury (dwz mensen van buiten de manège die niemand kende dus behoorlijk neutraal), met een echte rangschikking, maar zonder verdere "gevolgen" (dus geen winstpunten te behalen). Dit gewoon voor de fun, en als oefening, want de manège is meer "spingruiter" gericht (en ook wel wandelruiter), dressuur wordt er een beetje stiefmoederlijk behandeld, tot zaterdag dus.
Katrijn, die met Opaline rijdt, wou dit graag eens mee doen met haar, de laagste proef (heet bij ons B1), wat al niet mals is voor een jong paard dat met moeite een half jaar gereden wordt, zo'n 2 keer per week. Nu ja, er valt niets te verliezen, dus wat mij betreft was het ok, al was het maar om te zien hoe Opaline op alles reageert (toch een beetje stress voor ons, volk dat staat te kijken, een jury op een verhoogje, balkjes die de piste verkleinen tot 20*40 m etc...).
Maar madame d'Elzele vond het allemaal ok, enkel een beetje te warm. Ze heeft het schitterend gedaan, alles in aanmerking genomen. En als je weet dat geen enkel ander paard slechts zo kort bereden wordt, dan is het fantastisch dat ze tweede is geëindigd ! Ikke geweldig trotse eigenaar, en Katrijn geweldig trotse amazone en ook meer en meer Merens-fan :D (rijdt normaal met volbloeden en warmbloeden)

Op de volgende link zie je enkele foto'tjes ...

http://www.cig.canon-europe.com/a?i=0uDbZx2qIm

groetjes
Tania-uit-België


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 14, 2008 4:22 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Sorry hoor...maar ik heb weer helemaal dubbel gelegen van het 'commentaar' wat jezelf levert, bij je foto's!
Ik vind het geweldig knap, twee worden!! Gefeliciteerd, ik doe het je niet na, niet nu niet over een half jaar...nooit niet!! :D

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling