Margot Tadema schreef:
Hoe was de wedstrijd zelf in vergelijking tot Eersel qua organisatie, sfeer, faciliteiten, ...?
Margot
Faciliteiten:

We hadden voor alle 45 deelnemers en hun aanhang 1 dixie toiletje. Nou je weet vast al hoe die ruikt op zondag als ie vanaf vrijdag gebruikt wordt

Niet dat mensen vies deden zeg maar, maar zo'n ding raakt nou eenmaal vol.
Oplossing: emmer pakken en in de trailer, of als het donker is gewoon achter de trailer. De paarden plassen ook in het land, dus dat maakt niet uit. Tja je moet wat als je niks hebt. En de mensen in de tent (waar je kon eten enzo) ernaast maar lachen.
Douches oid waren er niet. Karin en ik wilden toch schoon worden, dus wij met onze handoeken en shampoo naar de weg, waar een tuinslag lag om de paarden af te spuiten. Kan je prima je haar onder wassen. Dan neem je nog wat water mee in een teiltje en gaat de rest van je lichaam in de trailer wassen. Je wordtwel inventief zo! 'back to basics'
Ik vind dat niet zo erg hoor, je weet nou eenmaal dat het niet bij een luxe manege was. Dit was gewoon bij iemand thuis op het weiland. De super-gastvrije organisatie heeft het super gedaan!
Volgende aankoop wordt zo'n zak met zo'n douchekopje. Leg je op de trailer als het warm is, en dan heb je ook nog warm water
Eten was goed geregeld, om eerlijk te zijn beter als in Eersel. Maar Lotje gaat volgende keer ook etensbonnen doen wrs. Dat was hier goed, lekker, en uitgebreid.
De gezelligheid was op en top! Alle landgenoten bij elkaar in de buurt. Een clubje van ca 15 Nederlanders die elkaar al enigzins kennen van Eersel. Ja het versterkt het 'wij' gevoel! En iedereen moedigd aan en gunt het elkaar!
Ook de Belgen werden we warm onthaald. Vooral met de PTV was het leuk. Het is natuurlijk spectaculair, en ieder paard dat door de waterbak ging, of die de afsprong van 95 cm aandurfde kreeg een luid gejuich.
En over die TREC competitie....

ik had dat niet zo verwacht hoor. Des te meer reden om te gaan knallen in Val d'Heure komend weekend en in Eersel in Oktober, haha.

Maarja, Hans en Karin v Burk gaan ook nog naar Engeland voor het EK (mij te duur

). Daar kan je, nu de sport hier nog maar zo klein is, gewoon mee naar toe mee als je al 1 buitenlandse wedstrijd gereden hebt. Overtocht en inschrijving is een behoorlijk bedrag.