MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu vr maart 29, 2024 1:19 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hallo
BerichtGeplaatst: vr jan 21, 2011 10:29 pm 
Offline

Geregistreerd: di jan 18, 2011 7:36 pm
Berichten: 5
Ik heb al 3 jaar een Merens en ik lees regelmatig dit forum maar ben er nog niet actief op geweest. Er staat al regelmatig een Trudy op dit forum dus nu komt er nog eentje bij. Zoals ik al zei heb ik al 3 jaar een Merens, namelijk Lizette du Bong, een merrie van 12 jaar. In de volksmond heet ze Couchet. Mijn oudste dochter die toen 3 jaar was kon de naam Lizette niet goed uitspreken en had het steeds over Couchet, dus dat is het gebleven. Het is een geweldig lief paard waar ik heerlijk mee kan rijden. Erg fijn om een paard te hebben waar je lekker ongecompliceerd mee op pad kan en die ook nog lekker voorwaarts is. (Ze moet alleen wel altijd lang nadenken voordat ze de trailer opgaat. Maar daar moet ik eigenlijk wel mee lachen). Verder is ze een echte Merens, namelijk gek op eten. Zelfs als ik aan het rijden ben dan neemt ze overal wel een hap van als het even kan. Soms rij ik met complete maisstengels in haar mond rond. Tot zover mijn korte intro. Dus er is een Trudy bij op het forum.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hallo
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 3:57 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Hee hoi,

Welkom op dit forum!
Waar wonen jullie?

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hallo
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 5:32 pm 
Offline

Geregistreerd: di jan 18, 2011 7:36 pm
Berichten: 5
Ik woon in Sterksel, dat ligt ongeveer 20 km ten zuiden van Eindhoven. Heerlijk in een bosrijke omgeving dus ik kan uren door de bossen rijden. Zijn er wellicht meer forum gangers die hier in de buurt wonen? (waar woon jij eigenlijk Marjolein?)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hallo
BerichtGeplaatst: zo jan 23, 2011 9:54 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 28, 2008 12:13 am
Berichten: 153
Woonplaats: Son
Welkom Trudy G. Leuk dat je er bent. Foto's zijn we dol op.

Ik heb een Merens Rens en heb Rens nu ruim 2 jaar. Een afstamming van Galerne du Bong. Wij rijden buitenritten, doen een beetje dressuur, freestylen, longeren en sinds kort staat Rens ook voor de koets.
Wij wonen in Son net boven Eindhoven, dus dat is enigszins in de buurt.

_________________
Rens sinds november voor de koets en sinds december ook bitloos


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hallo
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 9:05 pm 
Offline

Geregistreerd: di jan 18, 2011 7:36 pm
Berichten: 5
Ja, foto's, dat moet ik eens even kijken of ik dat voor elkaar krijg. Ben niet zo heel handig met dat soort zaken. Maar Son is inderdaad niet zo ver. Kan je daar mooi buitenrijden? Wellicht leuk om eens samen te rijden ofzo, of hier natuurlijk. Ik woon vlakbij het Leenderbos, maar ook bij de Strabrechtse Heide dus het kan allemaal. Ik heb zelf sinds een half jaar mijn trailer rijbewijs. Dat wil overigens niet zeggen dat ik er handig mee ben (met computers niet en niet met trailers, gelukkig wel met paarden).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hallo
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 10:08 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 28, 2008 12:13 am
Berichten: 153
Woonplaats: Son
ik ben ook nog niet zo handig met de trailer. afgelopen weekend Rens voor het eerst mee van huis genomen naar de Merens wedstrijd in Nistelrode. Helaas hebben wij nog geen geschikte auto om een trailer te trekken, maar dat staat wel in de planning. Strabrechtse heide lijkt me prachtig. Mijn vriendin rijdt daar regelmatig vanuit Heeze.
Je bent hier altijd welkom om een dagtochtje te maken. Rens kent inmiddels heel Son en omstreken en we kunnen wel een mooie tocht maken hier. Dat geldt trouwens ook voor de andere liefhebbers.
Rens en ik leiden jullie met plezier rond. Een halve of hele dag alles kan.
Als wij die auto eindeiljk hebben, hou ik me van harte aanbevolen eens die kant op te komen. Maar dat zal wel najaar worden.

_________________
Rens sinds november voor de koets en sinds december ook bitloos


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling