MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 10:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 11:14 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 26, 2011 3:11 pm
Berichten: 71
Woonplaats: Rotterdam
Hallo allemaal,

Sinds november zijn wij de trotse eigenaars van Mitxa (ik denk dat veel van jullie Mitxa wel kennen).
Wie zijn wij: ik ben Jeannette 41 jaar, mijn dochter Nadia van 12 (over 3 weken alweer 13) en Igor mijn zoon van 14 en mijn man Paul 44 jaar jong.
Mitxa is een echte gezinspony, waar we allemaal veel plezier mee en aan beleven.
Ik en mijn dochter rijden Mitxa het meest, Igor heeft een paar keer een sprongetje gewaagd met Mitxa en Paul moedigt aan hahaha.

Inmiddels is Mitxa dikke vriendjes met Jules onze 19-jarige KWPN'er en samen kunnen ze heerlijk stoeien en ook heel lief zijn.
Mitxa en Jules staan bij onze buren dus ze staan praktisch bij huis wat natuurlijk heel fijn en makkelijk is.
Mitxa is inmiddels goed gewend en wij leren elkaar steeds beter kennen en begrijpen.

Tot ziens in dit forum!
groetjes Jeannette

_________________
Mitxa D'Uhartegain


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 9:10 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 28, 2008 12:13 am
Berichten: 153
Woonplaats: Son
Wauw Jeanette, dus jij bent in het bezit van die geweldige knappe superknol.
Mixta kennen we idd allemaal. Leuk dat je er bij bent.
Veel plezier met die kanjer!

_________________
Rens sinds november voor de koets en sinds december ook bitloos


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 10:41 am 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 29, 2006 12:34 am
Berichten: 607
Woonplaats: zwolle
Welkom! Leuk om te horen waar Mitxa nu woont.
Is dit jullie eerste Merens?

_________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 1:04 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 26, 2011 3:11 pm
Berichten: 71
Woonplaats: Rotterdam
@ Natascha: het is idd een superpony maar we hebben wel even aan hem moeten hoor. Mitxa moet heel duidelijk krijgen wat ie moet doen anders gaat ie het zelf verzinnen :0( Dus ik heb er wel 2x naast gelegen hahaha.

@ Trieneke: Mitxa is onze eerste Mérens, ik had op onze stal van iemand gehoord over de mérens. Die zei dat, dat weleens een ras voor ons kon zijn. Toen hebben we Mitxa gevonden. Jules onze KWPN'er mogen wij nu een kleine 2 jaar verzorgen en hebben we gekregen van mijn schoonzus (of eigenlijk onze dochter heeft Jules gekregen). Ikzelf rij nog maar sinds we Jules hebben nu dus een klein jaar. Ik moet nog een hoop leren maar Mitxa helpt mij daar goed bij :0)

_________________
Mitxa D'Uhartegain


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 5:52 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Gefeliciteerd met Mitxa!
Leuk om wat van de nieuwe eigenaar te horen, want inderdaad iedereen hier kent deze super pony ;-) Heel veel plezier met elkaar.

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 9:00 pm 
Offline

Geregistreerd: di jan 18, 2011 7:36 pm
Berichten: 5
Gefeliciteerd met je prachtige paardje. Er staan verschillende foto's van Mixta hier op het forum, op het strand enzo. Het is een mooi paardje en wat ik erover gelezen had, ook een geweldig fijn dier om te rijden. Alleen wel jammer dat je er 2 keer naast gelegen hebt. Maar het komt wel goed tussen jullie?
Ik had voordat ik Couchet kocht nog nooit van een Merens gehoord. 'Het zijn kleine friezen' had ik gehoord, maar daar klopt niet veel van, behalve de kleur. Maar nadat ik op Couchet gereden had, was er meteen de klik. Ik zal nog eens proberen om die van mij hier bij de foto's op het forum te zetten, als me dat lukt.
Maar al met al, veel plezier met je mooie merens. Enne, ik hoop dat jij ook van die mooie foto's kan maken dan kunnen we allemaal meegenieten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 6:18 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 26, 2011 3:11 pm
Berichten: 71
Woonplaats: Rotterdam
Ha Trudy, uiteraard ken ik al die foto's van Mitxa ik heb zelfs een hele dvd met al Mitxa's fratsen (ik bedoel alles wat ie kan) en een heleboel mooie foto's gekregen van Mitxa vorige eigenaar.
Die 2 keer ernaast was mijn eigen onervarenheid in combinatie met Mitxa leren kennen. Inmiddels gaat het allemaal al een heeeeel stuk beter. Ik heb elke weer rijles met Mitxa eerst mijn dochter een half uur
en daarna mag ik ook nog :0) Inmiddels schrik ik niet meer als Mitxa opeens weer iets ziet wat ie een beetje spannend vindt maar haal ik mijn schouders op.
Ik had voor Mitxa ook nog nooit een mérens live gezien maar inmiddels helemaal gek op deze clown, wat dat is ie echt soms, dan moet ik zo lachen.
Het las bij jou "even voorstellen" dat je heerlijke buitenritten kunt maken. Dat is wel helemaal super! Helaas in de bossen rijden zit er hier in Rotterdam niet in, wel lekker in het buitengebied. Helaas hebben we nog
geen trailer, maar ben wel van plan om er een keertje eentje te huren ofzo. Zodat we ook een keer naar het bos kunnen, dat lijkt me zo heerlijk. Maar eerst nog even goed oefenen met rijden.
We hebben Mitxa met de sneeuw ook al voor een slee gehad en hebben we heerlijk door het weiland gereden. Ook dubbele lijnen longeren doet ie echt helemaal super, ik kan veel van hem leren.

Wonen er nog meer mérensen in rotterdam en omgeving ???
Daar ben ik wel benieuwd naar.

_________________
Mitxa D'Uhartegain


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 1:14 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 26, 2005 8:15 pm
Berichten: 704
Welkom!! Leuk om de nieuwe eigenaren van mitxa ook hier te 'spreken' en zo toch een beetje op de hoogte te blijven van deze kanjer.
Zoals al eerder aangegeven is dat iedereen hem hier wel kent vanwege zijn geweldige foto's en uitstraling.

Even gelijk heel brutaal de vraag of jullie wellicht nog naar een merensdag komen met hem?

_________________
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

always look on the bright side of life.....
quira, bayra,folie


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling