MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu vr maart 29, 2024 1:45 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Daisy & Fleur
BerichtGeplaatst: do feb 19, 2004 8:04 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 17, 2003 2:55 pm
Berichten: 564
Woonplaats: Zoetermeer
Nou ik zal mijzelf dan ook maar even voorstellen!

Ik ben dus Daisy, ben 18 jaar en woon in zoetermeer! Ik doe een MBO opleiding, hier in zoetermeer, in de richting van de kinderopvang! Ik heb Fleur nu ongeveer 4 jaar, en we hebben het samen super!

Verder zal Fleur zich ook eventjes voorstellen!


HI!Afbeelding
Ik ben Fleur ik ben ook z`on mooie zwarte Merens. Eigenlijk heet ik helemaal Fleurianne De La Bruyere en ik ben nu bijna 11 jaar oud! Mijn vader heet Izarra en mijn moeder Bascule De Blaricum. 4 Jaar geleden ben ik van mijn huidige vrouwtje geworden en ik moet zeggen….Het is best leuk! Eerst verzorgde zij mij al 2 jaartjes, en toen besloot mijn ex-vrouwtje om mij te verkopen! Dat vond ik helemaal niet leuk en dus ben ik blij dat ik nu van vrouwtje ben.

Wij doen best leuke dingen met z`n tweeën. Zo houden wij ervan om eigenlijk wel stevig in de bak te dressuren, maar ook wel van een sprongetje. Verder vind ik buitenrijden geweldig. Zo leuk zelf, dat mijn vrouwtje het niet meer echt met mij aandurft, om hier door het Zoetermeerse bos te rijden. Ik vind het zo leuk, dat ik helemaal ga staan springen om een stevige galop te maken. Dus maken we nu nog wel veel buitenritjes, alleen dan door de wijk en door het park.

Lekker rijden door het parkAfbeelding

Van de zomer heb ik wel heerlijk in het bos kunnen lopen. Toen ben ik met het vrouwtje mee geweest op kamp! 4 Weken lang heb ik door het bos mogen crossen! Alleen jammer genoeg kon mijn vrouwtje mij alleen meenemen als we achteraan een groep mochten rijden, en niet als we voorop moesten. Ik ben namelijk een beetje bang om voorop te lopen, en loop liever achter een ander paard aan! Dat was wel jammer. Maar ik heb daar heerlijk in het land gestaan, en heb de andere paarden eens laten zien wie er de baas was! Ze noemden mij daar een flink dominante merrie, en zo is er later ook een paard bij mij vandaan gehaald, omdat ik hem eigenlijk wel hard getrapt had.
Voor de kar lopen doe ik niet. Het vrouwtje wil mij eigenlijk wel voor de kar omdat ze het zo mooi vind staan zegt ze!!! In het tuig staan vind ik wel leuk, en met de band erachter vind ik ook leuk. Op de weg gaat het ook goed, maar ik houd helemaal niet van karretjes. Vrouwtje weet niet wat er ooit gebeurt is, maar ik vind het doodeng.

En nu ben ik drachtig van een hele knappe vent, Artisan van de Spauwberg. Ik vind het allemaal zoo spannend. Ik ben nu bijna 9 maanden drachtig en ik begin al aardig een buikje te krijgen. Mijn vrouwtje zei tegen mij, dat ze jullie op de hoogte ging houden over mijn dikke buik!

Hier mijn dikke buik
Afbeelding

Verder vind ik het ook heel leuk om gewoon lekker te spelen! In de paddock met een tonnetje vind ik geweldig…. Geef mij z`on ding, en je hebt me zoet!

ik heb hem heel gelaten hoor :wink: Afbeelding

Om nog even terug te komen op het dressuren…Ik vind het af en toe best leuk, dat geef ik toe! Tuurlijk is het niet altijd leuk…ik vind zelf ook wel dat ik redelijk kan lopen…als ik goed mijn best doe in de bak, dan ga ik meestal de dag erna lekker naar buiten! Dus reken maar dat ik mijn best doe! Ik heb officieel in de Klasse B 5 winstpunten! Op naar de 10!!!

Netjes kan ik wel lopen he?Afbeelding

Springen doe ik ook best graag, los of met mijn vrouwtje, ik vind het heel leuk!
Afbeelding

Verder vind ik het ook wel eens leuk om kunstjes te doen! Een beetje buigen en andere grondwerk oefeningen!

Hiihaa Op mijn achterbenen...:D Afbeelding

Dit was mijn verhaaltje wel z’on beetje. Ik hoop dat jullie nu iets meer weten over mij!! Het lijkt mij leuk, om ook eens een keer andere verhaaltjes van een Merens te lezen!

Een hinnik van Fleur!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling