MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 2:42 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do aug 10, 2006 6:49 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 09, 2006 3:58 pm
Berichten: 6
Woonplaats: Sønder Omme, Denemarken
Hallo ,ik ben nieuw op deze site. Ik woon samen met mijn man en dochter van 10 in Denemarken sinds 3 jaar. Wij hebben een paardenboerderij op het Jutse platteland en hebben het erg naar onze zin.Op het ogenblik zijn we bezig met het afronden van de bouw van vakantie blokhutten. De bedoeling is dat mensen ook eens naar het "buitenland" met hun paard op vakantie kunnen. Als je wat meer wilt weten over ons en hoe het er hier uit ziet, zijn jullie van harte welkom op onze site http://www.hestehuset.com . Een hest is vertaald naar het nederlands een paard en dat huset is het huis. Kortom dus vrij vertaald is hestehuset: het paarden huis. :)*
Wij zijn erg nieuwschierig of er vanuit nederland ook interesse bestaat om met paard en al buiten nederland op vakantie te gaan. En dan nog iets........ zegt het voort zegt het voort zegt het voort. Want het is hier echt leuk en nog leuker is het ,als we met een heleboel paardenliefhebbers gezellig met z'n allen met de paardjes bezig zijn, toch? :wave:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 10, 2006 4:05 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Welkom op het forum, leuk hee Denemarken (mijn lievelingsland) ik ga je site snel bekijken.

groetjes marjolein

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 10, 2006 4:10 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Mooie website zeg, en natuurlijk hele leuke merens en andere paardjes. Oh en wat is het daar leuk he in denemarken.
Veel succes met jullie bedrijf en ik zal het ontzettend veel doorvertellen haha.

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: even voorstellen
BerichtGeplaatst: do aug 10, 2006 9:56 pm 
Offline
Stamboekkantoor
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 15, 2004 10:50 pm
Berichten: 662
Woonplaats: Brummen
Hallo Wendy,

Ook welkom geheten op het forum.
Jullie hebben een mooie, duidelijke website, ik kan alleen niets vinden over afstanden.
Wellicht kan je iets over de afstand schrijven bv vanuit Utrecht.
Is er ook een vliegveld in de buurt ?

Groet,


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 10, 2006 10:10 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 26, 2005 8:15 pm
Berichten: 704
hoi, welkom hier!
Wat een geweldige omgeving daar bij jullie!
Vrees alleen dat de afstand wel erg groot is om met paard en al op vakantie te komen. Maar gezien jullie leuke paardenbestand moet het zonder eigen paard toch ook zeer zeker een geslaagde vakantie kunnen worden bij jullie!
ik ga het zeker doorvertellen

_________________
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

always look on the bright side of life.....
quira, bayra,folie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 10, 2006 10:20 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 27, 2006 9:07 pm
Berichten: 8
Woonplaats: Enkhuizen
Heej :wave:
Welkom hier :D
Denemarken :O
Zo ! :oo
Leuke site  :):)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr aug 11, 2006 7:11 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 09, 2006 3:58 pm
Berichten: 6
Woonplaats: Sønder Omme, Denemarken
Hallo allemaal, leuk dat jullie de site ok vinden. *\o/* Wat betreft de afstand vanaf Utrecht moet je ongeveer 700 km tellen. Maar waarom is het zover? Er zijn er die rijden naar Zuid-Frankrijk of Spanje, dat is meer dan 1500km. Een paard kan best een paar uurtjes op de trailer staan hoor en het is toch heerlijk om je paard onbezorgd mee te kunnen nemen en tussen het rijden door, terwijl je paard bij ons in de wei of een box staat uit te rusten van een ontspannen rit , kun je zelf het land in om net te doen of je toerist bent :)) . Want er is meer dan genoeg te doen in de omgeving en ook als je wedstrijd ruiter-koetsier bent kun je tijdens je vakantie gewoon doorwerken met je paard bij ons. Ideaal toch of niet soms? :))


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Prachtig Denemarken
BerichtGeplaatst: ma sep 04, 2006 10:34 pm 
Offline

Geregistreerd: ma maart 20, 2006 10:27 pm
Berichten: 28
Woonplaats: België, Retie
Ongeveer een week voor we vertrokken naar West-Jutland, Denemarken zag ik het bericht van Wendy met haar uitnodiging naar vooral "paardenmensen" toe. Prachtig toeval !

Het is niet te veel gezegd dat we ten huize Wendy & Piet enorm gastvrij zijn ontvangen geweest. Mijn man en 2 dochters en ikzelf wilden de nabije omgeving graag verkennen met hun paardjes !
Schitterend mooie paardjes. De kinderen reden op volbloed Arabieren.. en dat is toch wel een unieke ervaring voor hen geweest. Ikzelf ben uiteindelijk afgestapt van de Arabo-Fries ( :? ) en geopteerd voor ons aller favoriet ;-) De Merens :D . Mooie tocht gemaakt door de bossen.
Wendy, nog eens bedankt op de "melkboerderij- traktatie", ook namens de kinderen.
Succes met de paarden, de mooie vakantiewoningen en de pups, die nog altijd onderwerp van gesprek zijn ;-)
Foto's volgen zo spoedig mogelijk.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 05, 2006 8:27 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 09, 2006 3:58 pm
Berichten: 6
Woonplaats: Sønder Omme, Denemarken
Hoi Nadine, fijn dat jullie het bij ons naar de zin hebben gehad. Met de pups gaat alles prima, ze eten nu ook pap en dat is een kliederboel want aan de andere kant van het schaaltje is het uiteraard het lekkerste. :=

Wie weet tot ziens bij ons op de boerderij. En we kijken uit naar de fotoos die jullie gemaakt hebben van ons buitenritje.

Groeten,

Wendy :wave:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling