MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu di maart 19, 2024 5:46 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo maart 03, 2013 9:29 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Mijn merens doen het super op fyto gold van Garvo, dus nu we in Frankrijk gaan wonen wil ik het daar ook graag voeren. Vorig jaar hadden we een vrachtwagen chauffeur die voor ons 20 zakken meenam en hadden we een overslag plaats bij La Souterraine aan de A20. Ideaal en gemakkelijk.
Heb fyto al gebeld en ze gaven aan in de Dordogne waarschijnlijk een verkooppunt bij Engelsen te krijgen (is voor ons veels te ver weg) maar zij zijn niet bereid om één keer per jaar een grote hoeveelheid zakken af te geven ergens op een bij ons af te spreken punt. Is balen want als vrachtwagen naar de Dordogne rijdt komen ze langs ons overslag punt.
Ben nu bezig met vrachtwagens chauffeur om te kijken of er iets valt te ritselen. Maar ik hou mijn hart vast. Normaal vervoer is veel te duur en begint voor één palet vanaf € 300,--. Dat wordt dan echt te duur voer.
Heeft iemand nog ideeën of weet iemand die in de buurt komt (Chateauroux zijn we ook al heel blij mee) en dit voor ons zou willen doen? Wij zitten in de Haute Vienne 50 minuten boven Limoges. Een overslag punt aan de A20 is voor ons heel fijn, want dan rijden we er met de trailer naar toe en nemen het voer mee. Als iemand voer mee kan nemen en gelijk in onze caravan achter ons huis een week gratis vakantie wil (voer betalen wij natuurlijk dat is vanzelfsprekend!) dat kan natuurlijk altijd. Wij zijn daar ontzettend mee geholpen en blij mee. Buitenritten op onze brave merens Hercule horen er dan bij zo dat gewenst is. Wij zitten midden tussen de koeien in landelijk gebied (minst aantal inwoners per vierkante meter met veel mogelijkheden om te paardrijden, wandelen en te fietsen).
Omdat ik nogal in het verleden heb afgezien met gezondheid van de paarden en dat definitief tot het verleden is sinds ik dit voer heb wil ik het niet te gauw opgeven. Zelf komen we nog één keer per jaar naar NL en kunnen dan ook wat meenemen maar één keer een grote hoeveelheid afgeven in de buurt hebben we wel nodig.

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling