[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
MerensForum.nl • Toon onderwerp - Weekendje Veluwe

MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu zo apr 28, 2024 1:51 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 300 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: do dec 18, 2008 12:26 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 29, 2008 11:57 pm
Berichten: 221
Woonplaats: Garderen
Mailtje van Dop Heets Del terug. 't Is vooral voor de mensen wel wat duurder dan de Galgenberg, voor de paarden is't weer net wat goedkoper én je hebt daar weidegang, heb je bij de galgenberg niet. Daar hebben we ook 'alles voor onszelf' daar en érg mooie accomodatie, op de Galgenberg komt gebruik van de bak er waarschijnlijk nog bijop Voor degenen die nog niet gekeken hadden: http://www.ponykampen.com/ als je op de kleine foto's in 't rechter balkje klikt zie je ze in't groot.
Als we met 28 personen of minder blijven kunnen we ook 't appartement en de blokhut huren in plaats van de grote accomodatie.
Prijzen zijn voor't hele weekend van vrijdag t/m zondag dus.

60,00 euro per persoon minimaal 25 personen.
Stalling 45,00 euro per paard/pony inclusief box stro kuilgras en weidegang. minimaal 20 boxen.
Weekend Toeristenbelasting 3,00 per persoon
Hond 15,00 weekend
Schoonmaakkosten 150,00 euro

We hebben ook een appartement voor 10 personen en een blokhut voor 8 personen.

binnen bak mogen jullie kosteloos gebruiken in het hele weekend.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: do dec 18, 2008 11:48 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 4:20 pm
Berichten: 245
Woonplaats: Nuenen
Super dat je zo van alles hebt uitgezocht!
Volgens mij komen we alleen lang niet aan zoveel personen en kunnen we uiteindelijk misschien wel met zn allen in een blokhut (wil niet pessimistisch overkomen).
Maar wellicht heb ik het mis en komen er meer mensen.
Weet je ook wat de kosten zijn als we met minder personen zijn?
En die schoonmaakkosten :roll: , voor die prijs wil ik zelf wel even dweilen haha
Maar het ziet er prima uit hoor, ik hoop zo dat ik alles regelen kan een lekker mee kan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: do dec 18, 2008 1:58 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Welke datum wordt het? Als wij mee kunnen opteer ik voor weidegang erbij, want anders is het voor onze paarden wel heel heftig van dag en nacht buiten staan naar dag en nacht binnen staan. Fijn zou zijn als de stallen groot genoeg zijn zodat die twee van mij samen kunnen staan. Ze zijn namelijk zo close en altijd samen. Als de paarden geen weidegang hebben haken wij sowieso af zelfs als de datum geschikt is. Ik heb ze liever dag en nacht buiten zonder schuilmogelijkheid als dag en nacht binnen. Lastig hé. Hoe eerder de definitieve datum bekend is hoe groter de kans dat wij meekunnen. Maart valt voor ons al af. De overige maanden kunnen wij wel.

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: do dec 18, 2008 2:10 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
De laatste optie lijkt mij ook het beste, en inderdaad voor die schoonmaak prijs wil ik ook wel een dweiltje vasthouden ;) De weidegang vind ik ook heel belangrijk. Ik denk zelf ook dat we in een blokhut terecht komen haha.

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 12:11 am 
Offline
***
***
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 03, 2005 12:22 am
Berichten: 1381
Woonplaats: Almere
Ja die schoonmaak kosten die vindt ik ook erg vreemd. Weet niet wat ze voor dat geld allemaal doen, maar met zijn alle maken vele handen licht werk ;) .

Ik vindt de stallings kosten voor een weekend ook niet echt goedkoop. Moet je die prijs ook betalen als je 2 dagen komt?

Ook ik denk dat we richting de blokhut gaan.

Ik kan ook evt. als jullie willen Markelo reserveren heeft hele andere prijzen en is een buitenbak aanwezig en een gigantisch bos aan de overkant van de weg. Laat maar even weten.

_________________
http://picasaweb.google.com/nance1970
http://bworms.come2me.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 1:16 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 29, 2008 11:57 pm
Berichten: 221
Woonplaats: Garderen
Ik weet niet of jullie op de site gekeken hebben, maar die schoonmaak kosten zullen voor het hele complex gelden. Ook stallen leeg trekken e.d. want nieuwe gasten zullen ook weer schone stalletjes willen. Dat vermoed ik tenminste hoor.
maar stel dat we met z'n allen in het huis kunnen, of eventueel het huis en de blokhut, dan scheelt dan misschien ook.. De groeps accomodatie is echt behóórlijk groot.
En misschien kunnen we bedingen dat we tegen korting op die schoonmaak kosten zelf de boel zo veel mogelijk schoon maken en de stallen voor vertrek leeg trekken. Zal ook es informeren wat je per paard betaalt als je geen stal gebruikt maar ze op de wei laat. Want dat is natuurlijk wel een mogelijkheid.
En weer.. kijk even op de site.. Er is véél weidegang, kleinere stukken (nog ruim zat voor meerdere paarden) en een grote wei waar alles bij elkaar zou kunnen. Paarden die dus wel bij elkaar in de wei kunnen zouden op dat grote stuk kunnen, of we delen de boel met prikpalen en lint gewoon in stukken. Moet ook te doen zijn.
De boekingskalender die op de site staat bleek die van 2008 te zijn.. in z'n mail laat hij weten dat alleen het weekend van 10 april vol is, verder zijn alle weekenden begin april nog vrij. Eind maart neem ik aan dus ook, had dat wel genoemd in m'n mailtje.

Als jullie definitief voor deze accomodatie willen gaan, stel ik voor dat er zo snel mogelijk een weekend geprikt wordt zodat we kunnen inventariseren hoeveel mensen en paarden er ongeveer komen, om te zien of we 't appartement en de blokhut kunnen boeken in plaats van de grote accomodatie. Ik zal in eerste instantie dan sowieso het weekend vast zetten bij hem en naar kosten voor die twee huizen informeren en zien of we wat aan die schoonmaak kosten kunnen doen. Vergeet alleen even niet... 150 gedeeld door 10 man is maar 15 per persoon. Ik denk niet dat dat een bedrag is waar je't om moet laten schieten, als ik na ga dat we ons vrij kunnen bewegen op dat terrein zonder lesklantjes en ponymeisjes van de manege, of belangen van een manegehouder, die geen lessen af wil zeggen. God forbid maar ALS het echt rete slecht weer is, zou het wel lekker zijn als we een alternatief programma kunnen draaien in een binnenbak zonder daar gelijk vet voor te hoeven bij betalen. Schriktraining, trailles, noem maar op (en kom maar met ideeën).

Dus:
-beslissen over welke accomodatie
-weekend prikken
-datum vastleggen
-aantal personen inventariseren
-overige afspraken/accomodatie vast leggen

Overigens... als jullie echt denken dat het bij zo'n klein groepje blijft, kan ik ook nog wel even verder kijken voor andere accomodatie..
Woody's Ranch is een optie, geen binnenbak voor als het slecht weer is, slapen in blokhutten of pipo wagens. Hou er wel rekening mee dat de weides niet op het terrein zelf liggen maar 500 meter verderop.

http://www.dewoodyranch.nl/

Blokhut (4 pers) per hut/per nacht € 50.00
Pipowagen (4 pers) per wagen/per nacht € 45.00
Trekkershut (4 pers) per nacht € 35.00
Bijdrage in de schoonmaakkosten per hut (verplicht) € 5.00
Caravan/tent 2 pers. per nacht € 14.00
Tentje 1 pers. per nacht € 7.50
Extra persoon (hut/pipo) per nacht € 5.00
Huisdier per nacht/dier € 1.50
Toeristenbelasting per persoon per nacht € 0.75
Douchemuntjes € 0.50
Paardenstalling per paard per nacht € 12.50
Weidegang per paard per nacht € 7.50
Stalling en weidegang per paard per nacht € 15.00
Ontbijt* per persoon € 6.50
Lunchpakketten* per persoon € 6.50
Warme maaltijd* per persoon € 12.50
Barbecue* per persoon € 16.00
Vleeswiegen* per persoon € 17.50

Dit is dus ook een optie... De prijs is per hut dus deel je door 4 personen per nacht.

Morgen ga ik voor Ben naar andere stalling kijken en da's op een complex waar meer mogelijkheden zijn (als 't nog in bruikbare staat is, heb de rest niet bekeken... Ik zal eens overleggen met de stalhoudster of zij er wat in ziet om ons een weekend te 'bergen'. Dan wordt het wel nog wat minder luxe voor de mensen, eigen luchtbedjes en slaapzakjes mee dan denk ik want er zijn gebouwen genoeg en ook wel stallen, maar geen echte accomodatie voor mensen, misschien wel een gebouw waar we slaapzaal kunnen maken e.d. Weet niet in hoeverre zij over de andere gebouwen kan beschikken maar ik informeer even.
Dit is in Stroe, dan moeten we alleen wel zo'n 500 meter langs een landweggetje (brede berm) om bij het bos te komen maar van daar uit kun je weer alle kanten op. (zou wel grappig zijn als Ben daar komt te staan en het is mogelijk om daar een weekend te organiseren, kan ik iets 'in hand' leuks misschien wel mee doen). Oh, daar is wel een goeie buitenbak en ook paddocks en weidegang.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 9:27 am 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Fijn Francis dat je alles zo goed uitzoekt. Als het april wordt kunnen wij mee. Ik kan niet op de grond, ik heb een te slechte rug. Dus dat valt voor mij af. Ik vind het allemaal niet zo duur, maar ja wij zijn al wat ouder en kunnen het dus ook wat gemakkelijker betalen. Voor de jongeren onder ons geld iedere euro, dat snap ik heel goed. Ik vind een beetje comfort wel prettig, ben toch middelbare leeftijd (50 jaar) ook al lijkt dat niet zo. :evil:

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 9:49 am 
Offline
***
***
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 03, 2005 12:22 am
Berichten: 1381
Woonplaats: Almere
Ik weet niet of het met de financie zelf te maken hebben dan wel of je het er voor over hebt.
Ik bedoel zelfs de schoonmaak kosten voor een huisje van centerparcs zijn maar 60 euro. Als ik zie dat gemiddeld €10 per uur wordt gerekend voor een schoonmaakster moet ze dus 15 uur bezig zijn om een huisje schoon te maken. Nou ik neem aan dat we niet van die smeerpoetsen zijn dat ze een schoonmaakster 15 uur (1 1/2 dag) moeten laten werken om een huisje schoon te maken. ;)

Maar goed dat is 1 locatie we kunnen nog verder zoeken. Die ranch lijkt me ook leuk. :)

http://www.mansour.nl lijkt me ook een leuke locatie. Ik ben daar eens voor een cursus geweest en de omgeving is daar erg mooi.

Tarieven Bed & Breakfast:

Per nacht per persoon:
€ 32,50 (Vanaf 14.00 tot 11.00 uur de volgende dag)


Tarieven Appartement: (6 slaapplaatsen) (3 stapelbedden)
Per nacht:
€ 110,00 (Van 14.00 tot 11.00 de volgende ochtend)

Per weekend:
€ 175,00 (Vanaf vrijdag 14.00 uur tot maandag 11.00 uur)

Tarief overnachting paarden op box:
Per nacht per paard:
€ 20,00 (Op box met stro, hooi, brok)

Tarief overnachting paarden in paddock:
Per nacht per paard:
€ 10,00 (Met, hooi, brok)


Daar kan je zo vanuit de manege het bos in.

_________________
http://picasaweb.google.com/nance1970
http://bworms.come2me.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 9:59 am 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
De ranch lijkt mij ook erg leuk en gezellig, maar misschien is de optie van nancy in Markelo ook nog wat?

Het maakt mij verder helemaal niet uit, ik pas me aan ;)

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 10:37 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 25, 2007 10:52 pm
Berichten: 232
Woonplaats: Purmerend
De woody ranch ken ik wel, ben er afgelopen jaar geweest met een groep. Heel gezellig, weet alleen niet hoe het is met slechter weer. Je zit dan wel in kleine blokhutjes en heel warm zal het nog niet zijn rond februari.
Ze hebben daar wel land wat de eigenaar ook wel wil opdelen in kleinere vakken.
Ze zouden de boerderij ook tot een groepsaccomodatie om gaan bouwen, maar ik denk niet dat ze dat dan al rond hebben.

150 euro om schoon te maken is wel wat veel, maar we kunnen net zo goed zelf schoonmaken, hoeveel troep kan er nou eenmaal gemaakt worden in 1 weekend :P

Francis, heel erg bedankt in ieder geval voor het uitzoeken van dit alles, bij mij schiet het er heel erg bij in wegens tijdgebrek... Sorry, aangezien ik wel de ts ben...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 11:41 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 4:20 pm
Berichten: 245
Woonplaats: Nuenen
Ik heb geen voorkeur voor een accomodatie. Maar het is inderdaad wellicht handig rekening te houden met slecht weer.
Verder kan ik me volledig aanpassen aan wat er gekozen wordt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 12:17 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 25, 2007 10:52 pm
Berichten: 232
Woonplaats: Purmerend
Dop Heets Del vind ik er erg gezellig uitzien, dat in ieder geval!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 4:44 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 29, 2008 11:57 pm
Berichten: 221
Woonplaats: Garderen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 6:21 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
http://www.gelderland.info/gids/Campings/Veluwe/
http://www.paardentoerisme.nl/
http://www.caitwickerzand.nl/

Henriette Hoeve, Wolfheze 026-4821367 http://www.henriettehoeve.nl
Hotel De Mallejan, Vierhouten 0577-411241 http://www.hoteldemallejan.nl
De Paalhoeve, Kootwijk 0577-456279 http://www.paalhoeve.nl
Schutteshof , Epe 0578-615921 http://www.schutteshof.nl
Dennenheuvel, Epe 0578-612326 http://www.dennenheuvel.nl
"Onder de Kastanje", Kootwijkerbroek 0342 - 443092 http://www.onderdekastanje.nl
Manege De Mossel, Otterlo 0318-591844 http://www.manegedemossel.nl
Paardensportcentrum De Cannenburgh, Vaassen 0578-572986 http://www.manegedecannenburgh.nl
De Woody Ranch, Uddel 0577-456615 http://www.woodyranch.nl
Camping Boszicht, Laag Soeren 0313-420435 http://www.campingboszicht.nl
Bed and breakfast Familie van Stijn, Wenum Wiesel 055-3122143 Van Stijn
fam. Korff, Bennekom, 0318-415222

Pensionstal Staadegaard, Renkum, tel. 0317-312878
Manege de Bonte Wieven, Nunspeet, tel. 0341-252642 http://www.debontewieven.nl


Dit heb ik even van Bokt afgeplukt ;-)

Die henriettehoeve lijkt me ook wel wat, heb je in ieder geval een binnen of buiten bak, ook weidegang of stalling.
Prijzen staan er ook gelijk op, misschien is dit wat?

Ik denk wel dat er een keer een knoop moet worden doorgehakt, anders blijf je aan het wikken en wegen ;)

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2008 6:44 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 4:20 pm
Berichten: 245
Woonplaats: Nuenen
Misschien is het slim om de mensen die bepaalde voorzieningen nodig hebben, om deel te kunnen nemen, deze week de tijd te geven het hier aan te geven.
Als er dan een lijstje ontstaat waaraan de accomodatie in iedergeval moet voldoen, kunnen we aan de hand daarvan iets kiezen?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 300 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling