[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
MerensForum.nl • Toon onderwerp - Weekendje Veluwe

MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu di apr 16, 2024 3:21 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 300 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: zo maart 08, 2009 10:15 pm 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 01, 2006 6:20 pm
Berichten: 358
Woonplaats: Breda
We konden gisteren niet blijven slapen omdat we vandaag naar de achterhoekk moesten voor visite aan de fokker van Honnie ;) Vandaar dat ik typte dat ik terug was van een dagje achterhoek :roll: :D

Het zou idd erg gaaf zijn als je de volgende keer Ben mee kunt nemen!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: zo maart 08, 2009 10:29 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 29, 2008 11:57 pm
Berichten: 221
Woonplaats: Garderen
Oh zo... sorry.. ben een béétje moe dus niet helemaal 'fris' meer :roll: ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 08, 2009 10:50 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Hier onder een impressie voor de achterblijvers.
Vrijdag dag 1:
Nadat we allen waren aangekomen en de paarden waren uitgerust zijn we lekker gaan rijden met de groep. Het was droog, de paarden hadden er zin in en de omgeving was prachtig. Ik ga niet iedere keer alle paarden en alle namen van mensen noemen die mee waren. Jef, mijn man was ziek geworden onderweg dus hij lag op bed en Daisy reed op Hercule. De paardjes waren fris, voorwaarts en gezeglijk. We tasten elkaar af en doen dus rustig aan. Jouv doet het goed en lijkt beter, ze kucht maar één keer. Dus dat is fijn.
Tja om half vijf is het wel duidelijk dat we zonder kaart een probleempje hebben en dat we verdwaald zijn. Gelukkig hebben we een Hollandse mond en vragen we regelmatig de weg. De Veluwe lijkt erg groot, ietwat minder mooi en we zijn een beetje gespannen want we willen graag voor het donker thuis zijn. Rond zes uur besluit ik om af te stappen en door het hek naar de weg te lopen in de hoop dat we zo er achter komen waar we zijn: “hoera, we blijken 100 meter van ons logeeradres te zijn”. We zijn zo blij! Niemand heeft gezeurd, de stemming bleef goed de sfeer is gezellig. We genieten dan ook later van de heerlijke spaghetti en oergezellige avond met paarden verhalen. Jos heeft al mooie plaatjes geschoten die we kunnen zien op de lap top.

Zaterdag dag 2:
Met een groepje van drie gaan we rond 10 .00 uur naar het bos. Een teleurstelling is dat Jef naar huis gebracht wordt door een lid van de groep, want hij is te ziek om te blijven. Francis gaat mee op Hercule (hebben we gelijk een gids met kaart!). We gaan voor een heerlijke rit van anderhalf uur. Fijn stappen, draven en galopperen. Het hengstje voorop (wat een liefie), de rest er achter aan. Ik voel me veilig op mijn jonge paardje die zich zo perfect gedragen. Hercule is nog steeds blij, voorwaarts maar vraagt gelukkig niet meer zoveel van zich zelf als gisteren. Het weer is prachtig zo met de wegtrekkende mist. Hoe deze prachtige omgeving te beschrijven met de mooie ruiterpaden en routes. Veelal in stilte genieten we en soms kletsen we er flink op los. Petje af voor Francis die acht jaar niet gereden heeft. Het is niet te zien en ze lijkt geen conditieproblemen te hebben.
Als we terug komen zijn er weer nieuwe merens met baasjes gearriveerd. Gezellig.
’s Middags gaan we met zijn allen en hebben we een leuke grote groep. We nemen de kaart mee. Op oversteekplaatsen staan drie trotse mannen hun vrouw of dochter (en de groep) te fotograferen. We zijn een plaatje. Nu vooruit voor één keer de paarden genoemd: Voorop ons brave hengstje Pegasus, dan volgen Polie, Hercule, Mirna, Jouvance, Mixta en Quinoa. We zijn oogstrelend in die mooie omgeving en voorbijgangers staan stil. De paardjes onderling zeer verschillend van uiterlijk zijn allemaal mooi om te zien. En wat zijn ze allen braaf! Polie wordt langzaam maar zeker hengstig, het gedrag blijft absoluut top. Ze vindt het geweldig om naast het hengstje te rijden, zo voorop. Beiden gedragen zich net als alle anderen voorbeeldig. Zonder te verdwalen komen we na een tijdje thuis. Een heerlijke maaltijd bereid door Francis met zalige wijn meegebracht door een van ons doet de avond erg gezellig zijn. Wat hebben we een plezier. Als ik nog even langs de paardjes ga met eten en hooi mis ik Quinoa. Die stond bij Polie en Hercule voor de nacht. Dat wordt wellicht zoeken geblazen zo in het donker in die grote wei. Daar heb ik eigenlijk geen zin in, dus ik roep dit grappige Fantilhou paardje. En met succes. Ik hoor hem kei hard aan komen galopperen. Dankbaar neemt hij zijn plakje hooi in ontvangst. Dat gedoe met die paarden de hele dag door is zo gezellig. De merens ook van de anderen zijn zo gaaf in de omgang. De paardjes vinden dit duidelijk net zo leuk als de mensen.


Zondag dag 3:
De groep splitst zich. En wij gaan met zijn vieren rijden. Jef belt voordat we weggaan dat hij zich een stuk beter voelt. Gelukkig! Er volgt een kei gave rit van 2 uur door de Veluwe. We besluiten gewoon te gaan rijden en na een uur op de kaart te kijken waar we zijn en dan onze weg terug te zoeken. Met een kleine groep kan het tempo wat hoger liggen. Het is knotsgezellig en iedereen zit met een brede grijns op haar merens. Het regent wat, maar daar heeft niemand last van. Hercule reageert er zelfs wat beter op want zo zonder zon met de regen kan hij zijn warmte door zijn wintervacht beter af vloeien. We draven veel. Dan kunnen we het niet laten en gaan op een mooi ruiterpad lang galopperen. Wat staan alle paardjes mooi in de hand. Het gaat zo goed dat we besluiten dat ook Mirna met Eva naast het hengstje mag. Dus ook Mirna is nu spontaan hengstig. En dappere Eva galoppeert trots naast Pegasus met een brede grijns. Wat een mooi plaatje! In mijn hoofd worden wel honderden plaatjes gemaakt. Opeens zijn we bij het schietterein. We moeten hier echt om lachen want toen we verdwaald waren hebben we hier de weg gevraagd. Met behulp van de kaart vinden we nu leuke ruiterpaden terug. “Thuis” is jarige Nance met Nirvana voor het wagentje naar het bos samen met het andere groepje. Leuk die veelzijdige merens. Ik besluit dat mijn paardjes genoeg hebben gehad. Ik ga Polie die zo super is en was in de omgang niet meer blootstellen aan een schrik training om haar daarna overstuur op de trailer te zetten. Het weer is inmiddels prachtig dus de paardjes gaan op de wei. Pegasus rechts met een grote wei er tussen. De anderen bij elkaar links. Dus we kijken naar de schriktraining. “Benjamin” Quinoa is lachwekkend in zijn onverstoorbaarheid. Hoe zo is iets engs! Alle paardjes die mee doen zijn braaf. Met een gelukkig gevoel nemen we afscheid van elkaar in het volle besef dat we iets zeer fijns met elkaar hebben beleefd. Voor herhaling vatbaar. De mensen, de superlocatie, de zorgen van Francis maakt dit tot een bijzonder fijne ervaring. De foto’s door anderen gemaakt zullen hun eigen verhaal vertellen.

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Laatst bijgewerkt door Pauline op ma maart 09, 2009 10:42 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: zo maart 08, 2009 11:03 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 29, 2008 11:57 pm
Berichten: 221
Woonplaats: Garderen
Wauw Pauline, mooi verslag!
Tja, ik had 't nog zo gezegd he... zonder kaart niet de weg oversteken ;) Nou ja.. hoewel wat langer dan gepland was de vrijdagrit wel gelijk een goeie kennismaking met de uitgestrektheid van de Veluwe... En dan was dit eigenlijk nog maar een klein stukje Veluwe...
Volgende keer zoeken we een ander logeer adres en gaan we een ander stuk verkennen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: ma maart 09, 2009 9:50 am 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Onwijs leuk verhaal Pauline, ik beleef het helemaal weer opnieuw.

Ik heb het ook erg naar m'n zin gehad. Leuke groep en zeker allemaal leuke paardjes. We hebben het ook nog eens super getroffen met het weer, wat wil je nog meer :D

Zeker voor herhaling vatbaar ;)

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: ma maart 09, 2009 4:11 pm 
Offline
Voorzitter Stamboek
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 20, 2004 11:50 am
Berichten: 399
Woonplaats: Harskamp
Leuk om te lezen dat jullie een geweldig weekend hebben gehad. Het weer zat zeker mee - ik vreesde vrijdagmiddag nog het ergste omdat er een vieze koude wind stond en de voorspellingen waren niet zo fijn.

Ik kreeg gisteren van mijn instructrice een mailtje die jullie zaterdag 'gesnapt' had in de bossen en snel keek of ze geen bekenden zag. Een groep Mérens kom je niet elke dag tegen in Nederland.
(En zij heeft jaren geleden in het Gooi ook op veel Mérens gereden en natuurlijk de laatste jaren af en toe op die van mij.)

En dat stukje Veluwe is heel mooi en ook geliefd hier in de omgeving. Buiten de paarden gaan veel hondeneigenaren daar heen om de honden te laten zwemmen en in januari was het er erg druk met de schaatsliefhebbers.

En verdwalen - jullie zijn de eerste niet.
Vanuit hier zijn de meeste ruiters al verdwaald en in plaats van een rit van 2 uur, kan het zo 4 tot 6 uur duren voordat je weer 'thuis' bent. De Veluwe is uitgestrekter dan menigeen denkt en ook je richtingsgevoel is snel weg.

Ik las net dat Marjolein Drenthe aanbeveelt. Misschien is dat wel een idee voor een volgend weekend?

Christel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: ma maart 09, 2009 6:17 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: ma maart 09, 2009 8:13 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 26, 2005 8:15 pm
Berichten: 704
heel mooi verslag! Lezen we hier nog iets van terug in de nouvelles? voor de niet forummensen van het stamboek?

Echt heel jammer dat ik niet mee kon (had achteraf wel gekunt aangezien igora de uk nog even binnen lijkt te houden)
Maar de volgende meeting (in drenthe?) ga ik zeker mee!

_________________
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

always look on the bright side of life.....
quira, bayra,folie


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: ma maart 09, 2009 10:18 pm 
Offline
***
***
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 03, 2005 12:22 am
Berichten: 1381
Woonplaats: Almere
Hallo,

wij hebben afgelopen zondag ook erg genoten. We waren smorgens om 8 uur op stal, nirvana even poetsen en toen de trailer op en spullen in pakken, zowel zadel ect. als mentuig, dus de auto zat aardig vol haha.

Om half 10 waren we er. Wat een schitterende locatie zeg, erg mooi. Ik zag gelijk al een paar zwarte monstertjes in de wei erg leuk.
Rond 10 uur gingen de andere 3 zadelen en wij gingen Nirvana inspannen en begonnen we met de rit. We waren net onderweg toen de lucht open brak en het zonnetje doorkwam. Oh wat was het mooi daar in het bos en op de hei. We zijn nog even flink hard in galop geweest en Nirvana kon het goed bij houden ondanks wij met zijn 3en op de kar zaten. Ik heb het kunnen filmen, maar ik zal even kijken hoe ik het op mijn computer kan zetten. Dan zet ik het filmpje hier nog even neer.
Toen we thuis kwamen hebben we even lekker een kopje soep gegeten en ik had taart meegenomen en die ging er ook goed in.
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de wijn en cadeautjes die ik heb gekregen, ik voelde me echt nog even jarig.

Smiddags hebben we nog de schriktraining gedaan en dat was erg leuk. Nirvana durfde eerst niet door het vliegengordijn en met wat overedingskracht is het hem uiteindelijk toch gelukt. Dus ik was natuurlijk erg trots op mijn mannetje.

Via de link hieronder komen jullie bij mijn foto's van deze geweldige dag. Ik vond het ook erg leuk nieuwe gezichten te hebben gezien.

http://picasaweb.google.com/nance1970/M ... Maart2009#

Gr. nancy

_________________
http://picasaweb.google.com/nance1970
http://bworms.come2me.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: di maart 10, 2009 10:50 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 4:20 pm
Berichten: 245
Woonplaats: Nuenen
Pauline heeft het al geweldig verwoord, dus er rest mij te zeggen dat ik zo veel goeds geleerd heb dit weekeinde.
Vooral de rit op zondag was heel ontspannen. Ik vond het zo bijzonder dat ik naast pepe ( :D wat een geweldig braaf paard zeg! :D ) op de Veluwe heb gereden.
Nicole en Pauline hadden bedacht dat Myrna en ik dat wel zouden kunnen. En eenmaal met Myrna voorop naast Pepe kreeg ik de fijne kneepjes van 'het vak' mee van Nicole, die natuurlijk een berg aan ervaring heeft.
Pauline en Nicole hebben me zoveel vertrouwen gegeven door hun ervaring en brave paardjes. Ook Desie op Hercule (een echte mooie Barokke merens) :D wist me telkens weer goede tips te geven, leuk hoor.

En gister zelf weer gereden thuis, alleen al de manier waarop de achter me aan liep naar de binnen bak, WOW Pauline het werkt echt!
Myrna had zo braaf gelopen, ik had nu ook echt het idee dat ze enorm haar best aan het doen was voor mij, echt geweldig.

Wat zo'n weekeinde al niet teweeg kan brengen, Myrna en ik hadden dat echt nodig haha. Het was super om jullie allemaal eens in het echt te hebben ontmoet, met al jullie leuke paardjes!

Groetjes Eva


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: di maart 10, 2009 10:59 am 
Offline
***
***
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 03, 2005 12:22 am
Berichten: 1381
Woonplaats: Almere

_________________
http://picasaweb.google.com/nance1970
http://bworms.come2me.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: di maart 10, 2009 1:07 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Het verslagje wil ik best doorsturen voor Nouvelles met een foto. Is niet al teveel moeite. Ik kan er alleen niet meer aan sleutelen (ben vandaag te druk met werken en vergaderen)en normaal besteed ik wat meer tijd aan de stukjes in Nouvelle. Dus als de redactie vindt dat het kan (?), mail ik het morgen snel door.
Marjolein, mij lijkt Drenthe voor volgend jaar geweldig. Ik heb daar ooit met Hercule een dag gemend en wat een mooie ruiterpaden heb je daar. Mijn voorstel is dat we spoedig een weekend plannen in 2010 in maart of april. Iedereen die mee wil kan hem dan inplannen. Wij gaan bij gezondheid en welzijn van paard en mens in ieder geval weer mee. Marjolein kan dan het weekend vastzetten op de locatie die ze voor ogen heeft. NL is zo mooi, we gaan gewoon alle provincies af. We zouden dan kunnen afspreken dat vóór 15 januari iedereen zich heeft opgegeven die mee wilt en 35% van de kosten heeft overgemaakt (dan inschrijving definitief). Dit scheelt een hoop gedoe voor diegene die het gaat organiseren (Marjolein met....?). Is dat een idee? Ik kom met dit voorstel omdat ik zelf de hele aanloop naar het weekend als lastig heb ervaren en wij hadden geluk dat we nog mee konden (wij plannen in januari altijd onze weekenden c.q vakanties).
Eva gaaf dat Myrna de tips goed op pikt. Je hebt ook een echte Merens. Ze is eerlijk en leuk. Alle ritten waren leuk, maar zaterdag- en zondagochtend in het kleine groepje was wel heel erg leuk omdat je echt aan rijden toe komt. Onze paarden hebben ook enorm genoten. Hercule werd gisteren door Vicky (bijrijder) gelongeerd ivm risico op spierbevangenheid. Na een kwartier had hij zo iets van nu is het genoeg, en nu gaan we spelen. Hij was zeer vrolijk en samen hebben ze tikkertje gespeeld. Grappig hé hoe zo'n weekendje nog doorwerkt bij de paarden (en mezelf!).

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: di maart 10, 2009 1:11 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond
Ik vind het een goed plan Pauline, drenthe is inderdaad heel mooi :D

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: di maart 10, 2009 4:18 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 4:20 pm
Berichten: 245
Woonplaats: Nuenen
Haha ik ga mee!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Weekendje Veluwe
BerichtGeplaatst: di maart 10, 2009 4:42 pm 
Offline
****
****
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 12, 2005 10:28 am
Berichten: 2036
Woonplaats: Valthermond

_________________
FIGARO DU KERCORB X BETEL DE FANTILHOU = QUINOA DE FANTILHOU

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 300 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling