MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu vr aug 17, 2018 3:24 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 29, 2007 4:27 pm 

Hij is zeker weer terrecht!!!
wij zijn de gelukkige niewe eigenaar van Inter, bij ons beter bekend als Blacky.
sinds twee jaar is hij in ons bezit, bij de verkoop zijn de fistels ons ook opgevallen maar er werd gezegd dat hij deze al lang had en dat er nog geen problemen mee waren.
later zagen wij hem bij ons in de wei duidelijk achteruit gaan. op een gegeven moment kon je zijn ribben goed zien terwijl er voedsel in overvloed was. Als student diergeneeskunde ebn ik in Utrecht eens navrtaag gaan doen wat nu het beste zou zijn, ik kon hem afstaan zodat studenten er op konden oefenen maar ze konden natuurlijk ook proberen om hem volledig op te knappen.
er is gekozen voor het laatste en zo is onze Blacky meerdere malen onder het mes gegaan en tevens door de CT-scan gegaan. na een kaakbreuk ontstaan tijdens één van de operaties heeft hij nog enige weken op slobber gestaan, waarna hij weer naar huis is gemogen. in het totaal heeft hij toch ongeveer 3 a vier maanden gelogeerd op de kliniek en ons een rib uit het lijf getrokken. toch was het het wel waard, hij staat nu heerlijk op de wei en ziet er gezond uit. als het savonds een beetje lekker weer is tuigen we hem op en gaan we een lekker eindje wandelen hij voor de kar en wij erop.
zo zie je maar weer dat het soms toch nog redelik goed afloopt!

groetjes Fam. van de Voort

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 29, 2007 4:52 pm 
**
**

Wow, wat heeft dit paardje geluk gehad om jullie te vinden. Einde aan zijn misere. Goed om te horen.
Maar 3-4 maanden kliniek, die rib uit je lijf geloof ik oprecht.
Ik hoop dat jullie nog heel lang, heel veel plezier samen met hem kunnen hebben. Dat hebben alle partijen verdient! +:)+

Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet..... Fotootje *-:) ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 29, 2007 5:55 pm 

Super zeg dat hij zo'n goede nieuwe eigenaar heeft gekregen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel wat geld, geduld en tijd heeft gekost, maar gelukkig is het dat allemaal waard geweest.

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 29, 2007 6:45 pm 
**
**

geweldig dat inter na alles zo goed is terecht gekomen bij een eigenaar die alles op alles gezet heeft voor hem!!! mag je jezelf toch echt een schouderklop voor geven!!!

always look on the bright side of life.....
quira, bayra,folie

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]