MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 1:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jul 25, 2010 9:16 pm 
Offline
Voorzitter Stamboek
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 20, 2004 11:50 am
Berichten: 399
Woonplaats: Harskamp
Gefeliciteerd met je Tinker. =D>

En je hebt helemaal gelijk, zodra je weer heerlijk kan rijden en je zekerder voelt op je Tinker of een ander paard - dan ga je gewoon Troy een keer uitstappen als je ziet dat hij hard gewerkt heeft en lekker rondsloft.

Zo begin ik ook. En het valt zeker niet mee om een jong paard te beleren, op te voeden en mee om te gaan. Ik ben zelf altijd bang dat ik het fout doe en dat je bij zo'n jong dier dan verder van huis bent. Ben ook geen jonge paarden gewend - tja sinds 5 jaar heb ik hier veulens en die groeien meestal hier op, dus dan ken je al qua karakter en eigenaardigheden. Maar dan nog twijfel ik heel erg hoe ik het beleren moet doen. Vandaar dat ik ervaring om mij heen zoek en dan het liefst zo dicht mogelijk in de buurt, zodat het qua logistiek en tijd voor mij het makkelijkst is.

Succes met beide kanjers (vind Tinkers ook erg leuk !!!!).

Christel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 26, 2010 9:50 am 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Slimme oplossing zo. Petje af. En mocht na een half jaar Troy door de andere gekocht worden dan weet jij dat je niet over een nacht ijs bent gegaan en dat hij goed terecht komt. Mooie tinker heb je, veel plezier ermee. Tinkers zijn ook heel leuk en op stal hebben wij ook een hele brave en toch geen doetje.

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling