MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu vr apr 20, 2018 8:33 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2005 10:59 pm 

Tuurlijk daphne gaat het lukken.

Nirvana is toch de beste [smilie=kwijl.gif] :D

Veel oefenen en in januari een B-proef en dan zien we wel waar het schip strand.

gr. nance

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2005 10:15 pm 
*
*

precies en wie weet heeft hij nog talent ook :D met mij er bij O:) neej hoor grappie maar we gaan het er het beste van maken :D  :):) :oo

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 14, 2006 12:35 pm 
Hoe is het nu met de wedstrijden en de winstpunten? Bij mij is dat makkelijk te vinden, ik hou het bij in het onderschrift. Nu zit ik dus in de L1 met 3 winstpunten met Mascotte. Hoe is het nu met jullie?

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 9:41 am 
*
*

ik rij op dit moment nog geen wedstrijden, wel gedaan met de merenssportdag en met de merenspresentatie, dat ging wel goed. we hebben nu onoficieel 2 wp in de B en dat van 2 proefjes

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 10:38 am 
**
**

Ik heb nu met drie onderlinge B proefjes met officiëlle jury drie winstpunten. Heb met de merensdagen met de oude proeven 156 = 1 winstpunt gereden en met de nieuwe proeven 171 = geen winstpunt. En met de onderlinge thuis 207 = 2 winstpunten. Maar thuisterrein loopt hij toch wat makkelijker, dus zijn hoge punten ook makkelijker te rijden.
Zodra Kadans en ik ook echt nette proeven gaan rijden bij de merensdagen wil ik met hem officieel starten en ik wil zowiezo wachten tot hij een jaar onder het zadel is. Anders vindt het allemaal wel erg snel gaan.

@ Daphne: Jij hebt toch 155 met oude proeven en 185 met de nieuwe proeven gereden? Dat is dan 1 winstpunt, toch? Rijd je op je club geen wedstrijden met Nirvanna? Hoeveel winstpunten heb je nu onofficieel in het springen? Weet je al wanneer je met Nirvanna officieel gaat starten? En moet je dan tussen de paarden of mag je nog tussen de pony's?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 12:32 pm 
*
*

jah ik heb op de manege bij mij ook nog een proefje gereden met 181 punten, voor de rest worden er niet veel wedstrijden gereden bij ons op de manege ja alleen frns maar daar heb ik met nirvana nog niet aan mee gedaan, die heb ik alleen gereden met ivy. ook met het springen hebben ze geen winstpunten telling, ik ben met een cross 1x keer 2e geworden dat was alles.

ik wil of in september of in januari officieel starten. het liefst in september aangezien ik volgend jaar mei naar australie ga voor 10 weken en ik dus niet veel heb aan mijn startkaart. maar ook in september ga ik 10 weken stage lopen in friesland, dus ook dan moet ik kijken hoe ik dat ga doen, in ieder geval is het een stuk makkelijker om vanaf friesland naar huis te komen voor een wedstrijd dan vanaf australie  :):) ik zie wel hoe het loopt, eerst kijken hoe en wat met zijn been. en als ik start mag ik nog 1 jaar in de pony's omdat ik nog geen 18 ben :=

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 16, 2006 4:09 pm 
**
**

little-me-daphne schreef:
ik wil of in september of in januari officieel starten. het liefst in september aangezien ik volgend jaar mei naar australie ga voor 10 weken en ik dus niet veel heb aan mijn startkaart. maar ook in september ga ik 10 weken stage lopen in friesland, dus ook dan moet ik kijken hoe ik dat ga doen, in ieder geval is het een stuk makkelijker om vanaf friesland naar huis te komen voor een wedstrijd dan vanaf australie  :):) ik zie wel hoe het loopt, eerst kijken hoe en wat met zijn been. en als ik start mag ik nog 1 jaar in de pony's omdat ik nog geen 18 ben :=

Woe, naar Australië! Wat ga je in Australië doen voor stage? Vanuit Friesland is het idd ietsje dichter bij. :D En lekker dat je nog ff tussen de pony's mag starten!

Hoe gaat het op het moment met hem? Hebben jullie de DA er al weer bij gehad?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 15, 2007 7:56 am 
starter
starter

Laat ik dan ook maar even een update geven.

Mijn paard kon helemaal niks wat dressuur betreft en hij was al 11 jaar. Hij kon niet eens op de hoefslag lopen. Maar we zijn nu bijna een jaar verder en hij kan al heel erg leuk lopen. Soms loopt hij nog wel eens van de hoefslag af maar dat geeft niet. We doen mee aan de wedstrijden die georganiseerd worden bij ons op de manege. Ik rij daar nog het oude proefje BB omdat we nog niet normaal kunnen aangalopperen en als hij dan aangalopperd dan gaan we de hele bak door. Maar de aanhouder wint en we oefenen gewoon door.

We gaan vandaag beginnen aan onze 3 daagse trektocht door Drenthe heen. Erg veel zin in en toch ook wel een beetje zenuwachtig omdat dit de eerste tocht wordt die we samen gaan maken. Voor mij wordt het de 6e keer maar voor Hermoso de eerst keer met mij.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 15, 2007 5:50 pm 
*
*

op dit moment heb ik officieel 2 winstpunten in de B en gaan kijken hoe het volgende week zondag op de sportdag gaat!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 17, 2007 9:34 pm 
little-me-daphne schreef:
op dit moment heb ik officieel 2 winstpunten in de B en gaan kijken hoe het volgende week zondag op de sportdag gaat!!

alvast veel succes!  :):)

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 02, 2007 12:48 pm 
starter
starter

Leuk ! Succes.
Ben met Chanty ook lekker aan het dressuren,ondanks haar wat oudere leeftijd.
Maar ze vind het erg leuk en we doen rustig aan

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr apr 11, 2008 8:45 am 
starter
starter

Ik meld me hier ook!
Ben druk bezig met Juv om haar wat soepeler te krijgen en in galop wat meer de puntjes op de i te krijgen. Ze loopt wel netjes nagevelijk en duikt niet meer iedere keer achter de teugel. Het verruimen begint ook al ergens op te lijken en ze gaat nu zelfs naar strekken toe als ik dat vraag. Wijken vind ze nog moeilijk maar schouderbinnenwaarts vind ze in stap een eitje, alleen in draf heeft ze er meoite mee, maar dat ligt meer aan mij. Ik vind dat zelf gewoon moeilijk in draf. :P
Na de zomer wil ik wel met haar gaan starten, leuk om te lezen dus dat jullie merens het ook goed doen in de dressuur!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]