hoe moet je pony eruit zien en mezelf wat moet ik doen best veel vragen hoop dat iemand me daarmee kan helpen
groetjes sheel

Christel Welbie schreef:...Niet alles is hetzelfde, in grote lijnen wel en dan heb je wel een idee, wat er van een voorbrenger (diegene die met het paard in de keuringsring voor de jury loopt) verlangd wordt.
Het verhaal is te uitgebreid om dat hier te typen. Ook omdat het later in het jaar aan de orde is.
...

Hanna schreef:Christel Welbie schreef:...Niet alles is hetzelfde, in grote lijnen wel en dan heb je wel een idee, wat er van een voorbrenger (diegene die met het paard in de keuringsring voor de jury loopt) verlangd wordt.
Het verhaal is te uitgebreid om dat hier te typen. Ook omdat het later in het jaar aan de orde is.
...
Onder andere is een beetje conditie wel vereist... ik heb namelijk gehoord dat ze afgelopen keuring tegelijkertijd een rode hoofden competitie hebben gehouden

Trienke schreef:Hanna schreef:Christel Welbie schreef:...Niet alles is hetzelfde, in grote lijnen wel en dan heb je wel een idee, wat er van een voorbrenger (diegene die met het paard in de keuringsring voor de jury loopt) verlangd wordt.
...
Onder andere is een beetje conditie wel vereist... ik heb namelijk gehoord dat ze afgelopen keuring tegelijkertijd een rode hoofden competitie hebben gehouden
En ik hou de score zeer nauwkeurig bij

Keer terug naar Algemene Keuring 2010 - 12 september 2010
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast