MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu vr maart 29, 2024 9:04 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: dorpsbezoek
BerichtGeplaatst: do nov 27, 2008 9:46 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 28, 2008 12:13 am
Berichten: 153
Woonplaats: Son
Dinsdagmiddag weer aan de wandel met Rens. Het klein stukje bos grenzend aan de pensionstal was erg modderig na de sneeuwval :cry: . Aangezien ik geen zin had in oefenen aan de lange lijn, zijn we een keer richting centrum Son en Breugel gewandeld. Eens kijken hoe verkeersbraaf mijn paardje is, ook een leuke oefening.
Mijn moeder was een paar daagjes bij mij thuis op bezoek en had Rens al even niet gezien. Ga ik gewoon bij mij thuis langs dacht ik. Ik woon aan de doorgaande weg in Son. Halstertje om en lange lijn en zweep mee (en GSM natuurlijk ;) ) en daar gingen we. Lekker weer zonnetje erbij, wat willen we nog meer. Het zou ongeveer een uurtje lopen zijn, enkele reis. Het ging allemaal geweldig, op de buitenweggetjes, door de woonwijk en langs de drukke weg, en een uur later sta ik bij mij voor de voordeur :D. De enige wat spannende momenten waren de nieuwe paarden in de wei onderweg, een koest met paardje wat voorbij kwam en het parkeerdak waar Rens overheen moest naar mijn voordeur wat nogal hol klinkt als je er overheen loopt. Toen terug naar de weg en Rens even aan een pluk gras gezet naast de bushalte. Natuurlijk kwam er net een bus aan. Meneer had meer oog voor het stukje groen dan de bus ;) . Ja ook ik heb een echte Merens. Vervolgens zijn we samen weer terug gewandeld. Op een smal weggetje kwam een hele grote vrachtwagen achter ons die voorbij moest... toen kneep ik 'm toch wel 'ffe. Ben ik langs de weg bij een oprit even stil gaan staan. Als er dan iets gebeurt heb ik altijd de oprit nog, dacht ik. Dat is beter dan de vrachtwagen of de beek. Maar meneer bleef braaf staan, die dacht dat het gewoon weer een stomme oefening was. PFFff.
Op stal waren ze erg verbaads dat ik dit te voet ondernomen had en ook mijn manneke was not amused :? . Halve zool waren volgens mij de woorden die voorbij kwamen.... ha ha. ;). Tja je moet toch ergens beginnen en ik vertrouwde het gewoon.

_________________
Rens sinds november voor de koets en sinds december ook bitloos


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dorpsbezoek
BerichtGeplaatst: do nov 27, 2008 5:29 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Geweldig, wat goed van je!
Ze kunnen inderdaad, van het meest gekke niet schrikken...en van 'kabouters'wel... :D

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dorpsbezoek
BerichtGeplaatst: do nov 27, 2008 5:56 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 4:20 pm
Berichten: 245
Woonplaats: Nuenen
Vandaag ben ik met Elise bij Rens en Natascha op bezoek geweest.
Wat een leuke merens heeft ze gekocht, heel compact en hele mooie volle manen en staart. Rens heeft ook een heel leuk hoofd echt een schatje om te zien! Helaas was het rond etenstijd van Elise dus was het maar een kort bezoek. Ik ga zeker nog een keer kijken bij haar, want ik ben heel nieuwsgierig naar zijn gangen.
Groetjes Eva


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: dorpsbezoek
BerichtGeplaatst: do nov 27, 2008 9:15 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 28, 2008 12:13 am
Berichten: 153
Woonplaats: Son
Hoi Eva,

Leuk om een gezicht achter iemand op het merensforum te zien. Ik vond het kort maar leuk :D . Toch bijzonder die Merens gekken. Ben heel benieuwd naar jou Merens en kom snel bij je kijken.
Als je een idee wilt krijgen wat werken aan de lange lijn is, dan moet je nog maar een keertje komen kijken ;) . Dan nemen we er wat meer tijd voor.

groetjes ,Natas

_________________
Rens sinds november voor de koets en sinds december ook bitloos


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling