MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 7:21 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: wo okt 22, 2008 9:38 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 18, 2008 5:18 pm
Berichten: 207
wat leuk emilie dat je nu gewoon weer lekker kan rijden met bibbi
en dat het zo goed gaat, wat kan je dan trots zijn he op je paardje.
Hoop dat het goed gaat met schreren ben erg benieuwd
succes met het schreren en rij nog even door zo he.

groetjes ingrid


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: wo okt 29, 2008 5:26 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Het scheren ging eigenlijk, geweldig!
We denken dat Bibi ooit eerder geschoren is, kan bijna niet anders..Ze is dan ook werkelijk helemaal kaal! Benen, sokjes haar hoofd...baard weg..
Ze is echt fluweel zacht... En na het rijden, heerlijk! Op een gegeven moment liep langer naast haar, dan dat ik erop reed!

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 6:01 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
We rijden natuurlijk regelmatig buiten, en de vorige keer was Bibi al rilleriger dan anders..Kan een keer, dacht ik..Tijdens een galopje had ze me er al bijna afgedonderd..Foutje, dacht ik..Ze zag in bosjes kabouters..soms zelfs met rode puntmutsjes!
Maar goed, gisteren weer naar buiten, de eerste keer na het scheren..Nog frisser! Maar het eerste gedeelte ging als vanouds, voor mij draafden ze weg, ik bleef er expres wat verder achter, en het ging prima, zelfs toen de anderen in galop gingen..
Toen zag madame ineens héél in de verte, een mannetje zitten, in een grasmaaier!! Ze kon haar ogen er niet vanaf houden..ze wist het zeker, die gaat ons aanvallen! De meiden hadden wel door, dat we vooral niet die richting op moesten, Bibi kon evende grasmaaier niet aan..
Over het bruggetje heen, waar we ongeveer al tachtig keer overheen geweest zijn, even mesten op de brug, stiekum kijken naar de grasmaaier...En toen een enorme spurt nam, bijna in een talud terecht kwam, en toen weer deed alsof er niets aan de hand was...(actie1)
Reden we op een weggetje, secundaire aan de weg, rijdt er een auto met aanhanger langs, over een hobbel...Ineens stond ze twee meter verder...(actie2)
Liepen op een ruiterpad, met in de verte een bord: Pas op, obstakel...Dus ik lees het bord voor aan Bibi..We moesten er al om lachen, en ja hoor, de Tinker liep er rusitg langs, en ik zat in een naast mjn zadel, beugel kwijt...
Het is niets, dat ze het allemaal zo goed doet..wordt steeds sterker, gezonder, een conditie van heb ik jouw daar... dit zijn wel de ontzettend lachwekkende gevolgen!

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 6:36 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Eindelijk ga ik het toegeven...Een merens IS anders! Wat een stukjes 'eigenwijze donders' kunnen het dus echt zijn!
Zolas ze eruit zien...schattig, met allerliefste oogjes..Maar wat een 'bikkels'!
Eindelijk heeft mijn instructrice me zien knokken met haar..eindelijk werd ik een beetje boos op haar...eindelijk ben ik haar gaan aanpakken..! En het gekke is, ik begrijp de 'toeschouwers'..Ze ziet er zo ongelooflijk lief uit, ze heeft zulke brave lieve oogjes...maar wat een dondersstralen kunnen het zijn!
Zeker nu ze in top conditie is, fit, fris...Ik kan zo een endurance rijden met haar...ze draait er haar hoef niet voor om!
Wat hou ik van haar!

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2008 10:51 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 18, 2008 5:18 pm
Berichten: 207
Wat en leuk verhaal emilie
maar ben het wel helemaal met je eens af en toe
kunnen het zeker donderstraaltjes zijn haha

maar goed daar kom jeh ook nog wel weer overheen haha
veel succes nog met rijden.

groetjes ingrid


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: ma jan 19, 2009 6:25 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Ik heb gisteren zo'n geweldige les gehad!!
Iedereen kent het wel, tijdens je les, of gewoon doordeweeks, de hele tijd strijd moeten leveren..als je er dan vanaf stapt, denk je er soms geen gat meer in te zien..Lichtelijk wanhopig.. ;)
Maar gisteren..was het anders, zo anders! Bibi was het allerbeste paard, en ik de allerbeste ruiter, zo voelde het tenminste! Ze liep bijna de hele les aan de teugel, zelfs in draf, en stiekum ook een stukje in galop! Ze reageerde op al mijn, kneuterige, hulpen..
Jullie weten, zij is een beginner, maar IK ook! Kneus op kneus, zeg ik altijd voor de gein.
Maar Ingrid, mijn instructrice, vroeg gisteren, wanneer ik een witte rijbroek ging kopen..Ik was zó trots op Bibi, en mezelf!
Van Loek kreeg ik een vette knuffel, na de les, hij zei dat het er zo geweldig uitzag...
Ik zit nog op die roze wolk.... :D

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: ma jan 19, 2009 7:29 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 4:20 pm
Berichten: 245
Woonplaats: Nuenen
Nou dat is pas geweldig, een echte Anky in ons midden ;)
Dat geeft echt power, zo'n les heb je af en toe echt nodig,(ik tenminste wel)
Succes!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: ma jan 19, 2009 7:41 pm 
Offline
**
**
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 12, 2006 10:12 pm
Berichten: 732
Woonplaats: haute Vienne Frankrijk
Leuk Emilie je verhaal...........enne als jij Anky bent dan is Bibi de vrouwelijk versie van Salinero natuurlijk :D Die verdient dan ook een pluim.

_________________
polie en hercule ----> in Frankrijk


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: di jan 20, 2009 5:26 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Voor de gein, roepen ze ook, als ik de bak binnen kom: Deur vrij....Anky met Painted Black! hihihihi....

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Bibi
BerichtGeplaatst: wo jan 21, 2009 2:59 pm 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:13 pm
Berichten: 193
Woonplaats: Vlaardingen
Wat fijn, dat ik hier kan terug lezen wanneer ik voor het laatst een buitenritje hebt gemaakt...6 nov dus!
Vandaag mijn stoute laarzen weer aangetrokken, een dikke uitrijdeken erop...M'n vriendinnen, want dat zijn het ondertussen, hadden beloofd alleen te gaan stappen...voor mij!
Ik was echt angstig, na die laatste rit. Maar het ging vandaag weer geweldig goed, ik zie de volgende rot weer met alle vertrouwen tegemoed!
Ik ben weer trots op Bibi, en mezelf!

_________________
Mensen en dieren behandelen, zoals jezelf behandelt wilt worden..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling