MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu do maart 28, 2024 4:48 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Rhythm Beads
BerichtGeplaatst: do mei 07, 2009 12:30 am 
Offline
starter
starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 29, 2008 11:57 pm
Berichten: 221
Woonplaats: Garderen
Ik kende ze idd al langer, vroeg me af of je er ook echt 'iets' aan hebt of dat het toch meer voor de leut is of een beetje 'vaag' gedoe. Ik ben een beetje allergisch voor 'wannabe-indianen', daar heb je in de westernsport nl. nog wel een handje vol van.
Maar ik heb wel overwogen om er voor Ben zelf een te maken (dat lijkt me dan weer leuker dan kopen en kun je er ook echt iets van jezelf en/of je paard in leggen door bijv. kleuren of halfedelstenen kralen te gebruiken die bij het sterrenbeeld van je paard past ofzo... (als we dan toch gaan zweven ;) )

Ik ben dus wel nieuwsgierig wat jullie paarden er van vinden. Kan me nl. ook voorstellen dat die er lichtelijk gestoord of nerveus van worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Rhythm Beads
BerichtGeplaatst: di mei 12, 2009 9:06 pm 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jul 27, 2005 11:22 pm
Berichten: 283
Woonplaats: Dreischor
Ik heb ook een rythm bead. Die heb ik besteld bij de Horsecompany, een adres in Nederland. Ik heb een witte, met koperen belletjes, staat mooi op zwart. Renske geeft er niet om, wordt er niet nerveus van, maar ja die kun je alles omhangen. We rijden af en toe ook met een mestzak onder haar kont, geeft ze ook niets om.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Rhythm Beads
BerichtGeplaatst: wo mei 13, 2009 4:09 pm 
Offline
**
**

Geregistreerd: ma maart 07, 2005 10:16 pm
Berichten: 644
Woonplaats: gaillac-toulza
Ik heb het idee dat die van mij er wel lichtelijk nerveus van zal worden,
misschien ik ook wel maar het klinkt wel leuk wie weet toch eens gewoon proberen!
Annebel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Rhythm Beads
BerichtGeplaatst: wo mei 13, 2009 5:22 pm 
Offline
*
*
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jul 27, 2005 11:22 pm
Berichten: 283
Woonplaats: Dreischor
Aan de rythm bead heb je trouwens volgens mij "niets". Het heeft geen nut of zo. Is alleen voor de leut, klinkt lekker als je er van houdt en staat gewoon leuk. Ik rij western, en wil best een "wannabee cowboy" zijn, dan zou ik vast beter rijden. <):) . Maar dan is het wel al een beetje oude cowgirl!! Ha ha. Indianen reden weer anders volgens mij, zonder western zadel b.v.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling