hallo iedereen

ik heb gisteren de rit helemaal goed uigereden, we kwamen toevallig ingrid tegen die parkeerde haar auto naast die van ons en ik heb met haar en mijn vriendin met haar haflinger de hele rit gereden.
bij de eerste controle voordat we vertrokken was mijn ademhaling 16, hartslag 44 en de rest was ook dik in orde, dus dat was de eerste opluchting, nog 2 te gaan, paaard opgezadeld en naar de start gereden. daarna gingen we van start met zijn drieeen. het was echt onwijs gezellig, het begon er al mee dat ik zei he moet je nou eens zien gele lint om de boom (dat betekende dus dat je rechtdoor moest)

maar goed ik hobbel dus maar een beetje achter ingrid aan en kwamen op het eerste punt waar je moest doorgeven welk nummer je was. maar ik denk dender lekker rechtdoor waar je eigenlijk links moest en ga dus ook niet stoppen om het te zeggen.

vervolgens komen we bij een plasje en ik denk lekker door heen scheuren maar meneer had iets anders in gedachten namelijk lekker overheen springen, ik kon dus nog net blijven zitten. bij de p/a aangekomen was mijn hartslag 48 en ademhaling 40 die was iets aan de hoge kant. nadat mijn super groom nancy nirvana en mij helemaal had verzorgt konden we weer verder. overigens barry had nancy van water voorzien zodat die gelijk weer door kon en hij heeft ook de hele tijd rond gereden. echt waar een beter team bestaat niet

bij de laatse controle na de finish was de hartslag 52 dus mijn dag kon niet beter, en al helemaal toen nirvana helemaal ok was verklaard. jammer voor ingrid dat ze bij de laatste controle haar hartslag te hoog was. mijn maatje met haar haflinger agossie was ook helemaal goed, maar had we een beperking in haar gangen, ze liep te kort. nirvana werd helemaal goed verzorgt en daarna zijn we het terein opgegaan. na de prijsuitreiking zijn we naar huis gegaan en hebben in renswoude nog een patatje gegeten.
ik wil nancy en barry heel erg bedanken voor het goede groomen