MerensForum.nl

Het forum voor Merensliefhebbers! Onderdeel van het Merens Stamboek Nederland
Het is nu wo okt 17, 2018 7:41 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2006 12:36 pm 
Beheerder Website
Beheerder Website

nance1 schreef:
Zie ik je daar nog?

'Mijn' ruiter start om 10.00 klasse II (55 km), dus dan zijn wij aan het groomen tot een uur of 15.00 uur ofzo. Daarna zullen we wel op de prijsuitreiking wachten :)

www.sportmerens.nl
~ If it's not a Merens horse, it's just a horse
Outdoor-Riding voor recreatie en endurance artikelen!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2006 2:18 pm 

Wij gaan morgenochtend om 7.15 uur vertrekken vanuit almere. :z We gaan vanavond alles al klaar zetten en in de trailer doen. ( hooi, stro, zadel, dekjes poetsspullen, ect.)
Morgen om 6.30 uur op de manege en dan Nirvana in laden en water en voer meenemen en dan rijden.

Ik denk dat wij er rond 9.15 uur zijn. Ik he bje nummer en bel je wel als we daar zijn oké.

gr. nancy

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2006 5:41 pm 
Beheerder Website
Beheerder Website

nance1 schreef:

Ik denk dat wij er rond 9.15 uur zijn. Ik he bje nummer en bel je wel als we daar zijn oké.

gr. nancy

ik weet niet of ik dan tijd heb hoor!
Anders zien we jullie misschien 's middags nog wel!

www.sportmerens.nl

Profiel  

Berichttitel: oeps
BerichtGeplaatst: za jun 03, 2006 2:10 pm 
*
*

hoi,
he ben ik te laat om jullie succes te wensen...
nou ja ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat jullie een leuke dag hebben.
groetjes ceciel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 03, 2006 7:41 pm 
**
**

En hoe is het gegaan? Ben heel benieuwt hoe het jullie is bevallen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jun 03, 2006 9:53 pm 
Beheerder Website
Beheerder Website

Mag ik al verklappen dat ik trots ben op Nancy, Barry, Dylan, Daphne en Nirvana!
Op die waardes ben ik jaloers hoor! Heel netjes dus!

www.sportmerens.nl

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 04, 2006 7:49 pm 
*
*

hallo iedereen :D ik heb gisteren de rit helemaal goed uigereden, we kwamen toevallig ingrid tegen die parkeerde haar auto naast die van ons en ik heb met haar en mijn vriendin met haar haflinger de hele rit gereden.

bij de eerste controle voordat we vertrokken was mijn ademhaling 16, hartslag 44 en de rest was ook dik in orde, dus dat was de eerste opluchting, nog 2 te gaan, paaard opgezadeld en naar de start gereden. daarna gingen we van start met zijn drieeen. het was echt onwijs gezellig, het begon er al mee dat ik zei he moet je nou eens zien gele lint om de boom (dat betekende dus dat je rechtdoor moest) := maar goed ik hobbel dus maar een beetje achter ingrid aan en kwamen op het eerste punt waar je moest doorgeven welk nummer je was. maar ik denk dender lekker rechtdoor waar je eigenlijk links moest en ga dus ook niet stoppen om het te zeggen. O:) vervolgens komen we bij een plasje en ik denk lekker door heen scheuren maar meneer had iets anders in gedachten namelijk lekker overheen springen, ik kon dus nog net blijven zitten. bij de p/a aangekomen was mijn hartslag 48 en ademhaling 40 die was iets aan de hoge kant. nadat mijn super groom nancy nirvana en mij helemaal had verzorgt konden we weer verder. overigens barry had nancy van water voorzien zodat die gelijk weer door kon en hij heeft ook de hele tijd rond gereden. echt waar een beter team bestaat niet O:) bij de laatse controle na de finish was de hartslag 52 dus mijn dag kon niet beter, en al helemaal toen nirvana helemaal ok was verklaard. jammer voor ingrid dat ze bij de laatste controle haar hartslag te hoog was. mijn maatje met haar haflinger agossie was ook helemaal goed, maar had we een beperking in haar gangen, ze liep te kort. nirvana werd helemaal goed verzorgt en daarna zijn we het terein opgegaan. na de prijsuitreiking zijn we naar huis gegaan en hebben in renswoude nog een patatje gegeten.

ik wil nancy en barry heel erg bedanken voor het goede groomen :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 04, 2006 7:50 pm 
*
*

trouwens onderweg zagen we ingrid bij een parkeerplaats staan, langs de snelweg, wij natuurlijk zwaaien maar we zagen eigen iets te laat dat ingrid haar duim naar beneden stak, we zijn wel doorgereden, maar het bleef maar aans ons vreten dat we misschien wel terug hadden moeten gaan om te helpen.

ingrid wat was er nou aan de hand?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 04, 2006 8:49 pm 
**
**

Wat leuk dat het goed is gegaan! En gezellig om samen te rijden! Hopelijk was er niks ernstig bij Ingrid.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 05, 2006 10:57 am 

Nou super zeg, hartstikke goed van jullie.

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 05, 2006 5:14 pm 
starter
starter

goed gedaan +:)+ dan mogen we zeker nog meer wedstrijden verwachten en verslagen ervan. kijk ernaar uit. het is dat die van mij te oud is voor zulk soort dingen. het klinkt zo leuk. zou t zelf willen gaan doen. (moet ik wel eerst zelf fatsoenlijk leren rijden :oo )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 05, 2006 10:48 pm 

Hoi allemaal, ik melt mij ook weer.

Gilbey had dus bij binnenkomst een te hoge hartslag, 68, maar na de 10 min rust was ze terug naar de 52 en zijn we als nog goed gekeurd.
De vet van de na keuring vond Gilbey zelfs erg vlot een een tinker, al vind ik haar aan de hand altijd erg sloom.

Verder hadden wij niet zo'n goede terug reis. Mijn linker voor rem was vast gelopen en we konden dus pas verder na dat de wegenwacht ons had geholpen. Gelukkig stonden we op een parkeerplaats langs de snelweg en dus ver genoeg van de weg om vrij rustig te kunnen blijfen.
Na 1 uur wachten kregen we hulp, vrij snel kwam nr 2 en toen ze klaar waren kwam nr 3, en dat zonder een foto te sturen naar de centrale. Als je zegt dat je daar met een paard staat werkt dat blijkbaar ook.
Ik ben verder goed thuis gekomen en morgen gaat de auto naar de garage voor een nieuwe remklauw, daar zat het probleem.

Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de foto's. Marieke stuurt die van haar naar mij toe komende week, en Nance zou ze na de vakantie ook plaatsen. Nog even wachten dus.

Groetjes Ingrid

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 05, 2006 10:50 pm 

O ja,
De remschijven waren al erg warm geweest en hadden voor een klapband kunnen zorgen volgens de wegenwacht.
Was dus gelukkig op tijd gestopt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 05, 2006 11:14 pm 

hoi ingrid,

Goh ben blij dat het allemaal goed is afgelopen. We zagen jullie langs de kant staan en we dachten eerst dat jullie zwaaiden, maar toen we voorbij reden zag ik jou met je duim omlaag en begreep dus dat het foute boel was. We zaten de hele weg te denken wat er mis zou kunnen zijn en daphne heeft ook 'savonds nog gelijk op het forum gekeken of je misschien al iets had geschreven.
Ben allang blij dat er niks met gilbey was, maar het had dus erger kunnen aflopen begrijp ik.
Ik ben even terug van de camping en ga donderderdag weer terug. Ik plaats de foto's morgen, want ik ben kapot en ga nu naar bed.
Doe de groetjes aan marieke en ik vondt het ook een hele geslaagde dag.
Marieke was ook een top groom en wist gelukkig steeds weer naar de goede plek te scheuren. haha.

gr. nancy

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 06, 2006 10:02 am 

Marike had het ook erg naar haar zin gehad, had alleen wel spierpijn en moest de volgende dag met haar werk nog gaan survivalen. Ze heeft het allemal overleeft.
Het was voor haar ook de eerste kennismaking met endurance. Ik ben blij dat het zo goed werkte voor iedereen.

De auto staat nu bij de garage en het kan weleens een dure reparatie worden, Remschijf, remblokken en remklauw, maarja het moet maar, geen vervoer is ok zo lastig.

Zaterdag avond vas ik trouwens zo gaar dat ik niet neer de moeite heb genomen om iets op het forum te plaatsen en ik had geen tel nr van jullie, anders had ik dat bij die parkeerplaats al gebruikt.

Gelukig is alles goed gegaan en denk ik maar niet te veel aan wat had kunnen gebeuren.

Groetjes Ingrid

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]